[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دوستار صبح چهارشنبه در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با اشاره به تحصیل چهار هزار دانش آموز گیلانی در مدارس سما، گفت: ۳۲ انجمن علمی و ۲۰۸ مقاله علمی منتشر شده در isi محصول فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی گیلان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اشاره به دایر کردن مرکز تخصصی مشاوره امین تصریح کرد: شعبه دوم این مرکز مشاوره که مورد استقبال نیز قرار گرفته است به زودی افتتاح می شود.

وی با اشاره به ضرورت اسلامی کردن دانشگاه ها عنوان کرد: دبیرخانه مهدویت همگام با سایر نقاط کشور و در راستای حفظ و توسعه ارزش های اسلامی در مراکز علمی در گیلان فعالیت می کند.

دوستار با تاکید بر ضرورت پیگیری و تخصیص اعتبار و تجهیز سرای نوآوری فناوری های ماشین آلات کشاورزی، گفت: تخصیص عادلانه طرح های برون دانشگاهی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اشاره به عدم تعیین تکلیف برخی از طرح هایی که در سال های گذشته با دستور استاندار و توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی به دانشگاه ها واگذار شده بو، افزود: این طرح ها علیرغم انجام قرارداد از طرف دانشگاه تعیین تکلیف نشده است.

وی ادامه داد: در راستای استفاده از ظرفیت نخبگان علمی دانشگاه، درخواست بهره گیری از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در کارگروه های تخصصی مختلف در استانداری و سازمان های مختلف استان برای همکاری مشترک را داریم.

دوستار همچنین خواستار اختصاص زمین حداقل ۵۰ هکتاری از سوی منابع طبیعی استان به دانشگاه برای احداث گلخانه و تولید نهاده ها و بذرهای استراتژیک در راستای حفظ امنیت غذایی کشور و استان شد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان