[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع صبح چهارشنبه در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: تعداد دانش آموختگان دانشگاه آزاد گیلان به نسبت تمام مؤسسات علمی دیگر نشان دهنده نقش این دانشگاه در ارتقا دانش و آگاهی شهروندان است.

استاندار گیلان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی همواره در راستای اجرای منویات رهبری، رویکردهای سیاستی خود را تدوین کرده است افزود: طبق تأکیدات رهبری دانشگاه ها باید در راستای تقویت ارکان اقتصادی از جمله کشاورزی و صنعت فعالیت کنند.

وی با تاکید بر انجام اقدامات خلاقانه، مبتکرانه و بر پایه مبانی دانش بنیان در دانشگاه، تصریح کرد: مصداق برخی از این توفیقات در نمایشگاه هایی که تاکنون برگزار شده مشهود است.

زارع بیان داشت: نمودارها و آمارها حاکی از شتاب اقدامات علمی دانشگاه آزاد در پنج سال اخیر است و انتظار می رود کارهای پژوهشی زمینه ساز حل مشکلات استان باشند.

استاندار گیلان یکی از موقعیت های گیلان را وجود مرزها و فراهم بودن زمینه صادرات محصولات کشاورزی دانست و گفت: میزان صادرات محصولات کشاورزی در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته و باید با تقویت صنایع تبدیلی در راستای توسعه آن گام برداشت.

در پایان این مراسم از تعدادی از واحدهایی که در رتبه بندی امسال حائز رتبه برتر شدند تقدیر به عمل آمد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان