[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی پارسا عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تفاهم نامه ساخت مسکن برای اصحاب هنر و رسانه بین وزارت راه و شهرسازی و ارشاد، اظهار کرد: در این تفاهم نامه آمده خبرنگاران به پروژه های در حال احداث در سراسر کشور متصل شوند.

وی با بیان اینکه پروژه در حال ساخت مسکن ملی شامل حال خبرنگاران می شود، افزود: مسکن خبرنگاران به عنوان یکی از مطالبات به حق این صنف باید مورد توجه مسئولان و متولیان قرار گرفته و بخشی از دغدغه های فعال این عرصه حل شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با انتقاد از عدم مطالبه گری دستگاه های متولی به منظور حمایت از خبرنگاران، بیان کرد: با وجود اینکه گیلان جز استان های برتر در حوزه خبر و مطبوعات است اما به قدر کمیت این قشر فرهیخته، خدمات صنفی و رفاهی دریافت نمی کنند.

وی تأکید کرد: باید شرایط برای بهره مند خبرنگاران گیلانی از این مزیت ها و فرصت فراهم شود.

پارسا در ادامه با بیان اینکه خبرنگاران گیلانی نیز باید از این فرصت برای مطالبه گری صنفی خود استفاده کنند، افزود: باید دید که سهم خبرنگاران گیلانی طرح مسکن خبرنگاران به چه میزان است.

با تاکید بر اینکه انتظار می رود دستگاه های متولی به قدر کمیت خبرنگاران طالب سهم بیشتری از این مسکن برای گیلان باشند، بیان کرد: با توجه به قرارداد الحاقی ارشاد با وزیر راه که ۱۴ هزار واحد مسکن برای اصحاب رسانه به تعداد قبلی که حدود ۱۰ هزار واحد بوده اضافه شد، باید دید که مسئولان استانی تا چه میزان برای خبرنگاران گام برداشته و مسکن ملی را مطالبه می کنند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان