[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی اسماعیلی شامگاه جمعه در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار کرد: این پروژه ۴۲ درصد پیشرفت دارد و شامل سالن های مجزای موسیقی، تئاتر و گالری های هنری متعدد است که سعی خواهیم کرد در دولت مردمی در پاسخ به مطالبات مردم و اصحاب فرهنگ و هنر این مجموعه را تکمیل و راه اندازی کنیم.

وی تصریح کرد: در کنار آن شش پروژه نیمه تمام فرهنگی، هنری با عنوان مجتمع در شهرستان های مختلف وجود دارد که با پیشرفت های متنوع در حال احداث است که ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیز برای تکمیل و راه اندازی آنها اختصاص یافت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قدمت و تاریخ استان اردبیل و مجاهدت مردان این دیار در اعطای فرهنگ اصیل شیعی اشاره کرد و گفت: باید فرهنگ شیعی و حاکمیت مدنی را در ایران به تاریخ با عظمت اردبیل و دستاوردهای ارزشمند آن بدانیم.

اسماعیلی افزود: در سایه آموزه های مکتب اسلام و اهل بیت این حرکت های تحولی شکل گرفته و قطعاً در دوره جدید رویش مکتب اسلام تجلی واقعی پیدا می کند.

وزیر دولت سیزدهم به حضور خود در شهرستان مرزی اصلاندوز نیز اشاره کرد و ادامه داد: اهالی این شهرستان و روستاها از کم آبی و نبود راه مناسب گله مند بوده و از دولت سیزدهم خواستند تا بیمارستانی متناسب با جمعیت این منطقه احداث و راه اندازی شود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان