[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جهانگیر عسگری مهاجم فصل گذشته ویستا توربین تهران با عقد قراردادی رسمی به تیم شهرداری آستارا پیوست.

عسگری فصل گذشته با به ثمر رساندن هشت گل، هشت پاس گل و گرفتن چهار پنالتی از ارکان اصلی صعود ویستا توربین به لیگ یک بود، وی دو فصل پیش نیز در تیم چوکا تالش با به ثمر رساندن ۹ گل و ۶ پاس گل نیز یکی از بازیکنان تاثیر گذار این تیم در صعود به لیگ یک شناخته شد. 

این مهاجم سابقه حضور در تیم های لیگ برتری صبا باطری تهران، داماش گیلان، پیکان تهران، راه آهن و صنعت نفت آبادان و عضویت در تیم های پاس همدان، آلومینیوم اراک، صبای قم، شهرداری ماهشهر و چوکا تالش را نیز در کارنامه دارد. 

مهاجم جدید شهرداری آستارا سابقه دعوت به اردوی تیم ملی فوتبال ایران در زمان سرمربیگری کارلوس کی روش را نیز در کارنامه دارد. 

تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته نخست رقابت های لیگ دسته اول برابر تیم خیبر خرم آباد شکست خورد اما در هفته دوم با نتیجه یک بر صفر تیم خوشه طلایی ساوه را شکست داد و هم اکنون با سه امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد. 

تیم شهرداری آستارا، روز یکشنبه ۹ آبان ماه مهمان تیم ماشین سازی تبریز خواهد بود و خوشبختانه مشکل مالی تیم شهرداری رفع شده و این تیم با سرمربیگری فرشاد پیوس از آمادگی بالایی برخوردار است. 

زیرساخت های زمین ورزشی وحدت آستارا از جمله محوطه سازی اطراف چمن و جایگاه ویژه خبرنگاران باید فراهم شود تا سازمان لیگ با میزبانی تیم شهرداری این شهر برای بازی های خانگی موافقت کند. 

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم های اول و دوم جدول، جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و دوم را برای سال ۱۴۰۱ کسب خواهند کرد. 

به گزارش فارس، شهرداری آستارا و ملوان دو نماینده استان گیلان در لیگ دسته یک فوتبال ایران هستند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان