[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح الهی ظهر شنبه در نشست بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان با اشاره به اینکه باید از این فرصت برای تبیین چهره استکبار جهانی برای نسل جوان استفاده شود، افزود: جلوه های مهم یوم الله ۱۳ آبان بیان شود.

وی با بیان اینکه مهم ترین ویژگی انقلاب اسلامی نقش آفرینی آحاد جامعه در آن بوده است، گفت: حضور همیشه در صحنه ملت ایران در ادامه و در همه این سال ها تداوم بخش مسیر انقلاب بوده است.

فرماندار رشت در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب ایران با همه انقلاب های جهان متفاوت است، افزود: تفاوت همین ایدئولوژی زمینه را برای صدور تفکر انقلاب اسلامی در سطح جهان فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و با امدادهای غیبی در مقابل قدرت های جهان ایستاد، تصریح کرد: در طول ۴۲ سال گذشته نیز بارها شاهد امدادهای غیبی و الهی بوده ایم.

فتح اللهی با اشاره به تحریم و فشارهای کشورهای سلطه جو طی سال های گذشته، اضافه کرد: هر کشور دیگری جز جمهوری اسلامی ایران بود زیر این فشارها به زانو در می آمد اما ملت ایران با صلابت و پر قدرت پای انقلاب و نظام خود ایستاده اند.

وی با بیان اینکه دانشجویان و دانش آموزان باید از این فرصت برای افزایش بصیرت خود استفاده کنند، یاد آور شد: رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند، شبیخون فرهنگی دشمنان، جوانان و نوجوانان ما را هدف قرار داده است لذا باید نسل آینده را با پیام انقلاب اسلامی آشنا کنیم تا پای اهداف متعالی انقلاب بایستند و به انتقال فرهنگ استکبارستیزی ملت ایران کمک کنند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان