[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله بحرالعلومی پیش از خطبه های نماز جمعه اردبیل با گرامیداشت روز فرهنگ عمومی اظهار کرد: با تدبیر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در جلسات شورای فرهنگ عمومی با رصد موضوعات و مسائل استان سعی داشته تا با اقدامات پیشگیرانه به رفع مشکلات و آسیب ها تاکید کنند.

وی گفت: از سال ۷۶ جلسات شورای فرهنگ عمومی در استان در حال برگزاری است و بعد از سه مرحله اصلاح آئین نامه ها شورای فرهنگ عمومی عزم راسخ بر ارتقا فرهنگ عمومی جامعه دارد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات والفجر ۴ بویژه سردار برزگر و خلبان جدی اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی وبا هدف احیا فرهنگ ارزشی و اسلامی شورای عالی انقلاب فرهنگی شکل گرفت و به تناسب این مجموعه شورای فرهنگ عمومی استان ها تشکیل شد.

وی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شیطنت استکبار جهانی با محوریت تخریب فرهنگ اسلامی و معنوی آغاز شد تا جمهوری اسلامی را از مسیر اصلی خود منحرف کند و تهاجم تمام عیار علیه جمهوری اسلامی را استارت بزند.

بحر العلومی بیان کرد: جلسات شورای فرهنگ عمومی استان به صورت مرتب برگزار شده و در آن موضوعات استانی و منطقه ای مطرح تا مشکلات این حوزه را برطرف کند.

بحر العلومی گفت: استان اردبیل سرمایه عظیم فرهنگ تشیع و ارادت به اهل بیت را در طول تاریخ به عنوان پشتوانه عظیم خود دارد و این فرهنگ مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان در شبیخون فرهنگی شده است.

وی عمده مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان را در حمایت از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه توصیف کرد: برگزاری جشنواره ها، نشست های فرهنگی، تجلیل از مفاخر و برجستگان علمی، فرهنگی و ادبی در این جلسات مصوب و اجرایی شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل در پایان از همراهی سایر دستگاه ها در این شورا قدردانی کرد و گفت: در دوره جدید فعالیت شورا سعی بر تصمیمات علمی و تخصصی در کاهش آسیب های اجتماعی است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان