[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرلشکر حسین سلامی امروز (پنج شنبه) در حاشیه افتتاح ۷۴۱ واحد مسکن محروم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سپاه در طول ۴۳ سال از عمر انقلاب همواره در کنار مردم بوده است، اظهار کرد: یکی از شعارهای سپاه همراهی با مردم در بحران هایی مثل سیل، زلزله و دیگر بلایای طبیعی است و در انجام این کار از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

وی جهاد را فقط مختص به نبرد با دشمنان ندانست و گفت: جهاد برای سپاه فقط مختص به نبرد با نیروهای بیگانه نبوده و سپاه پاسداران در عرصه های مبارزه با فقر و محرومیت زدایی به جهاد پرداخته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از مهمترین اهداف سپاه در کشور را مبارزه با محرومیت زدایی دانست و بیان کرد: هر مسئله ای که آرامش مردم را به مخاطره بی اندازد سپاه در آنجا حضور دارد لذا باید از تمامی امکانات در راستای آرامش جامعه استفاده و این تلاش ادامه دار خواهد بود.

سلامی با تاکید بر لزوم اهتمام دستگاه های اجرایی به ساخت مسکن محرومین در کشور تصریح کرد: از همه دستگاه های دولت، مؤسسه های خیریه، آحاد مردم درخواست دارم به سپاه پاسداران در ساخت مسکن محرومین کمک کنند زیرا شعار جمهوری اسلامی توجه به مستضعفین است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان