[ad_1]

امیر مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت مناطق مختلف استان گیلان بعد از بارش های شدید باران، اظهار کرد: امروز ستاد مدیریت بحران به ریاست استاندار تشکیل و همه فرمانداران نیز پای کار بودند.

وی با بیان اینکه برای ۱۰ شهرستان استان گیلان درگیر آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه ها و بسته شدن مسیرهای روستایی شدند، افزود: با تلاش های انجام شده از سوی عوامل خدماتی و امدادی تمام مسیرها باز است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اینکه برای حفظ جان مردم تمام پل های آب نمای استان بسته شدند، گفت: ضمن عذرخواهی از همه مردم برای مسدود شدن این مسیرها به محض فروکش کردن آب این مسیرها بازگشایی می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر پل موقت کشاورز شهر رانکوه مسدود است، تصریح کرد: پیش بینی های لازم برای اسکان موقت، تغذیه و ارائه خدمات برای مردم این منطقه انجام شده است.

مرادی با اشاره به اینکه هم اکنون حجم بارش های در شرق استان گیلان متمرکز است، افزود: بر اساس پیش بینی های انجام شده تا ساعت ۱۱ صبح فردا شاهد بارش های شدید در این مناطق خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تا ظهر فردا این مسیر نیز برای تردد مردم بازگشایی شود، اضافه کرد: مشکل تأمین آب شرب مردم املش نیز با تلاش های صورت گرفته مرتفع شد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان