[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه گفت: شرایط اقتصادی امروز زیبنده ملت ایران نیست مقام معظم رهبری تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و مقابله با هجمه های دشمن را اقتصاد مقاومتی می دانند اما برخی گوش ها در برابر منویات رهبری کراست.

وی افزود: امروز هجمه های دشمن به ملت ایران تغییر کرده و به جای استفاده از سلاح نظامی، اقتصاد کشور را نشانه گرفته است چرا که از لحاظ نظامی توان مقابله با ما را ندارد.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی مولفه هایی دارد در حکومت اسلامی رفاه حق مردم است قرآن و ائمه مخالف فقر هستند باید سفره مردم باید پر شود و اجازه ندهیم کمر مردم در زیر با فشار اقتصادی و نابه سامانی بازار شکسته شود.

حجت الاسلام رحیمی گفت: باید به دید کریمانه به مردم نگاه کرد و مردم در جامعه اسلامی عزیز هستند چرا که اگ مردم فقیر باشند کشور پشتوانه خود را از دست می دهد. اگر مسئولی با عملکرد خود خزانه کشور و جیب مردم را خالی کند خائن و بی غیرت است. پول یکی از ابزارهای سیاست است اما این پول باید دست افرادی باشد که درایت داشته باشند.

وی افزود: در جامعه باید از ظرفیت جوانان در انتصابات استفاده کرد شعار مجلس و دولت سیزدهم انقلابی بودن است امیدواریم این شعار در عمل اجرایی شود. فرد انقلابی باید عاقل، اهل تدبیر، مردمدار و با رویکرد دینی نوکر مردم باشد.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: با شرایط سخت اقتصادی مواجه هستیم مردم عزیز شرایط را درک می کنند همان طور که ۴۰ سال در برابر هجمه های دشمنان مقاومت کردند. مسؤلین باید قدردان این مردم شریف باشند و سعی کنند کام مردم را با امنیت و رفاه اقتصادی شیرین کنند.

امام جمعه ساوه گفت: توجه به مناطق حاشیه یک حرکت جهادی نیاز دارد استفاده از ظرفیت بسیج می توان بخش اعظمی از مشکلات را حل کند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان