[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، فردین مهرابیان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمارهای کرونایی گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۶۲ بیمار کرونایی در بیمارستان های دولتی و خصوصی گیلان بستری هستند.

وی با بیان اینکه ۵۹ نفر از این بیماران در شبانه روز گذشته بستری شدند، گفت: ۶۵ بیمار نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که ۹ نفر از آنها امروز به این بخش منتقل شده اند.

سخنگوی علوم پزشکی گیلان در ادامه با اشاره به وخامت حال ۶۰ بیمار کرونایی، اضافه کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک پرهیز از مسافرت غیر ضرور و حضور در دورهمی ها همچنان باید با جدیت از سوی شهروندان رعایت شود.

وی همچنین به آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرهای استان گیلان نیز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر همانند هفته های گذشته شهرستان رودبار در وضعیت نارنجی قرار دارد.

مهرابیان با بیان اینکه شهرستان های املش، سیاهکل و شفت در وضعیت آبی قرار دارند، ادامه داد: باقی شهرستان های گیلان در وضعیت زرد هستند.

وی با تأکید بر اینکه هر گونه عادی انگاری و بی توجهی به رعایت پروتکل های می تواند شرایط شکننده گیلان را تغییر دهد، گفت: روند واکسیناسیون در گیلان مطلوب است اما باید پروتکل ها هم رعایت شود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان