محمدرنجبر در گفت و گو با لنگرنیوز ، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری ابا عبداله الحسین (ع) گفت، هفته بسیج دانش آموزی بهترین فرصت برای آشنایی جوانان و نوجوانان با ایثارگری و رشادتهای رزمندگان و شهدای دانش آموز در هشت سال دفاع مقدس است.



رئیس آموزش وپرورش اطاقور با تاکید بر پرورش دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی افزود : دانش آموزان امیدان آینده انقلاب اسلامی هستند و باید تلاش کنیم تا این امیدان را با توجه به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی پرورش و تربیت نماییم .



رئیس آموزش وپرورش اطاقور ادامه داد : هفته بسیج دانش آموزی فرصتی است تا به این نسل توجه بشود و با برنامه های جذاب و پر محتوا بتوان آن ها را در مسیری که می خواهیم قرار دهیم .



وی با اشاره به همزمانی هفته بسیج دانش اموزی در ماه محرم، خاطر نشان کرد: باید به بعد معرفتی و بصیرتی ماه محرم توجه شود و برنامه ها به صورتی برنامه ریزی شود که با محرم و واقعه ی عاشورا نیزگره خورده باشد .



رنجبر تصریح کرد : گرامیداشت یادونام شهدا به ویژه شهدای دانش آموز باید مورد توجه قرار گیرد چرا که انقلاب اسلامی بر پایه فرهنگ ایثارو شهادت که بر گرفته از واقعه عظیم عاشورایی می باشد ،شکل گرفته است



وی در خصوص برنامه های پیش بینی شده افزود : دیدار با امام جمعه شهرستان ، برگزاری صبحگاه مشترک ، یادواره شهدای دانش آموز در واحد ها ، حلقه های صالحین ، شرکت دانش آموزان در نماز جمعه ، برگزاری هیئت های دانش آموزی ودستجات عزاداری و اجرای مراسم پدافند غیرعامل از جمله برنامه های هفته بسیج دانش آموزی است .
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان