[ad_1]

سیدجلیل میر عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های هفته کتاب در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، اظهار کرد: این برنامه ها به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

وی با تأکید بر لزوم ترویج و نهادینه سازی فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی در جامعه، گفت: ایجاد ارتباط میان کودکان و نوجوانان و کتاب زمینه را برای افزایش اطلاعات عمومی و گسترش واژگان این قشر سنی می شود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان برگزاری ویژه برنامه استانی «دانایی، توانایی»، جشن کتاب در مراکز فرهنگی هنری و تجلیل از مربیان و اعضای کتاب خوان را برخی از برنامه های این هفته اعلام کرد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی با موضوع نماز، ادامه داد: فعالیت ها باید کتاب محور و مبتنی بر آموزه ای دینی باشد.

میر عظیمی ادامه داد: دعوت از نویسندگان و فراهم سازی فرصت هم نشینی کودکان، نوجوانان و خانواده ها با صاحبان قلم و اندیشه از دیگر برنامه های این هفته است.

وی در ادامه به برگزاری ویژه نشست کتاب خوانی با عنوان «بال های کاغذی» در کانون پرورش فکری شفت اشاره و اضافه کرد: حضور کتاب خانه های شهری و روستایی در روستاها و مناطق محروم و اهدای کتاب به مخاطبان نیز از فعالیت های هفته کتاب و کتاب خوانی کانون گیلان است.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با تأکید بر لزوم بهره گیری از فرصت های فضای مجازی و برگزاری کارگاه های تخصصی و عمومی، ادامه داد: انتشار محتوای مناسب در پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی و برپایی انجمن های تخصصی فرصتی مناسب گسترش فرهنگ کتاب و کتاب خوانی است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان