[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، هفته ششم رقابتهای لیگ دسته اول امروز با انجام ۹ بازی برگزار می شود که در این دیدارها رایکا میزبان آرمان گهر است، قشقایی و شهرداری همدان در شیراز به مصاف هم می روند، خوشه طلایی میهمان خیبر است، مس و سایپا در شهر بابک به مصاف هم می روند، استقلال ملاثانی در کرمان به مصاف مس می رود، در دربی گیلان شهرداری آستارا از ملوان پذیرایی می کند، ماشین سازی در تهران به مصاف ویستا توربین می رود، پارس جنوبی و بادران در جم دیدار می کنند و استقلال خوزستان میزبان شاهین بوشهر است

حساس ترین بازی روز
در حساس ترین بازی امروز تیم های اول و دوم جدول به مصاف هم می روند که پیروزی احتمالی برای هر یک از دو تیم به منزله کسب امتیازات با ارزش است و تساوی دو تیم به سود دیگر مدعیان بالای جدول خواهد بود.

قشقایی با ۴ پیروزی و یک شکست امروز میزبان شهرداری همدان با ۳ پیروزی و ۲ تساوی است که با ۱۲ و ۱۱ امتیاز تیم های اول و دوم هستند. قشقایی بعد از شکست هفته اول مهدی رجب زاده را به عنوان سرمربی به خدمت گرفت و در ۴ بازی متوالی پیروز شد تا امروز در صدر جدول قرار داشته باشد.

شهرداری همدان هم که با رضا طلایی منش روزهای خوبی را تجربه می کند، تنها تیم حاضر در مسابقات است که دروازه اش باز نشده است. آنها به جز خط دفاع مستحکم، خط حمله خوبی هم دارند و با ۸ گل زده بعد از خیبر بهترین خط حمله را دارند.

خیبر در اندیشه بازگشت به صدر
خرم آبادی ها که با یک شکست صدرنشینی ۴ هفته ای شان را از دست داده و با سقوط ۴ پله ای مواجه شدند، انگیزه های زیادی برای بازگشت به صدر جدول دارند. شاگردان محسن عاشوری امروز در خانه با خوشه طلایی ساوه دیدار می کنند؛ تیمی که سخت کوش است و گرفتن یقه بزرگان را خوب بلد است.

خیبر برای بازگشت به صدر جدول علاوه بر آنکه باید پیروز شود، باید انتظار تساوی دیدار شهرداری همدان با قشقایی را کشیده و همچنین آرزوی امتیاز از دست دادن ملوان را داشته باشد. خیبر هفته گذشته شکستی خورد که برایش گران تمام شد و حالا راه دشواری برای بازگشت به صدر جدول دارد.

دربی جذاب گیلان
تیم ملوان هم که در هفته های نخست این فصل تیمی مدعی برای بازگشت به صدر جدول نشان داد، امروز با ۱۱ امتیاز در رده سوم قرار گرفته و برای حفظ موقعیت خود باید در دیداری جذاب و دربی گونه به مصاف شهرداری آستارا برود.

شاگردان مازیار زارع در صورت پیروزی پتانسیل صعود به صدر جدول را دارند، منوط بر آنکه دیدار قشقایی و شهرداری همدان مساوی شود.

دیدارهای مشابه
در ۳ دیدار تقریباً مشابه امروز، ۶ تیم پایین جدولی با یکدیگر دیدار می کنند تا این بازی ها بتواند تا حدودی معادلات انتهای جدول را روشن کند. ویستاتوربین که نتایج خوبی در این فصل نگرفته میزبان ماشین سازی، ضعیف ترین تیم فصل است، استقلال خوزستان و شاهین شهرداری بوشهر در اهواز به مصاف هم می روند و پارس جنوبی از بادران که به زودی نامش تغییر می کند، پذیرایی می کند

برنامه بازی های هفته ششم از رقابتهای لیگ برتر به شرح زیر است؛

چهارشنبه ۲۶ آبان

رایکا - آرمان گهر
قشقایی - شهرداری همدان
خیبر - خوشه طلایی
مس شهر بابک - سایپا
مس کرمان - استقلال ملاثانی
شهرداری آستارا - ملوان
ویستا توربین - ماشین سازی
پارس جنوبی - بادران
استقلال خوزستان - شاهین شهرداری بوشهر

همه دیدارها از ساعت ۱۴:۱۵ آغاز می شود.

جدول لیگ دسته اول در آستانه برگزاری هفته ششم؛

دوئل مدعیان و تقابل پایین جدولی ها/ملوان و خیبر به دنبال صدر جدول


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان