[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحمتی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به واکسیناسیون ۱۰۰ درصدی دانش آموزان گیلانی، اظهار کرد: با توجه به اجازه ستاد ملی مدیریت کرونا برای بازگشایی مدارس در استان گیلان از اول آذر شاهد بازگشایی مداری خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مدارس پیش از این مدارس متوسطه دوم به صورت حضوری برگزار شده بود، گفت: از اول آذر ماه مدارس متوسطه اول و ابتدایی به صورت حضوری بازگشایی می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با تأکید بر ضرورت بارگذاری فهرست موارد بهداشتی بازگشایی از سوی مدیران در سامانه تأکید کرد و افزود: بعد از بارگذاری درخواست بازگشایی بررسی و در صورت داشتن شرایط لازم این مدارس بازگشایی می شوند.

وی در ادامه داشتن تهویه مناسب کلاس های درس، فاصله یک و نیم متری دانش آموزان از یکدیگر، واکسینه شدن همه دانش آموزان و استفاده از ماسک در کلاس و رعایت بهداشت فردی را از مهم ترین شرایط لازم برای بازگشایی مدارس اعلام کرد.

رحمتی همچنین با اشاره به اینکه والدین نیز باید در بازگشایی مدارس همکاری لازم را انجام دهند، افزود: توجه به بهداشت فردی دانش آموزان، استفاده مواد غذایی بسته بندی و همراه داشتن ماسک اضافی از مواردی است که والدین باید به آن توجه کنند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان