[ad_1]

به گزارش مهر، مینو اصلانی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش خواهران خدام الحسین (ع) استان گیلان الگوی انقلاب اسلامی را متاثر از قیام عاشورا دانست و بیان کرد: ایثار و شهادت را مدیون راه امام حسین (ع) هستیم که به ما درس مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمان داد.

مسئول خواهران ستاد عتبات عالیات کشور با اشاره به ضرورت شبکه سازی برای بازسازی عتبات و عالیات، گفت: باید شبکه همیاران بازسازی عتبات و عالیات در بین دانشجویان و سایر اقشار جامعه شکل گیرد.

وی با بیان اینکه آمادگی برگزاری دوره های توانمندسازی و شبکه سازی جهت بازسازی عتبات و عالیات وجود دارد، افزود: بیشتر فعالیت های ستاد بازسازی عتبات مردمی است و این مسیر به شناخت بیشتر اهل بیت ختم می شود.

اصلانی با اشاره به بازسازی صحن مطهر حضرت زهرا (س) در نجف توسط متخصصان ایرانی، بیان کرد: دانشمندان ما با انجام کار علمی دقیق توانستند سازه ای بسازند که در دنیا رتبه برتر را کسب کند و این سازه اکنون دومین سازه بزرگ جهان اسلام و دارای فرمول های پیچیده فیزیک و ریاضی است.

مسئول خواهران ستاد عتبات عالیات کشور با اشاره به تلاش های دشمن برای دور کردن جوانان از اهل بیت، گفت: بازسازی عتبات در شناخت و جذب جوانان به این مسیر موثر است و توطئه دشمنان را خنثی می کند.

وی با بیان اینکه فعالان عرصه بازسازی عتبات و خادمان امام حسین (ع) مانند سرباز مقابل دشمنان اسلام خدمت می کنند، ادامه داد: اقدامات شما در معرفی اهل بیت و بازسازی اماکن مقدسه بسیار ارزشمند و اثرگذار است.

اصلانی با بیان اینکه امروزه دنیا در یک پیچ تاریخی برای انتخاب گفتمان جدید قرار دارد، عنوان کرد: اگر بتوانیم گفتمان انقلاب اسلامی را به درستی معرفی کنیم، تبدیل به گفتمان برتر در دنیا می شود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان