«عظیم رضازاده ماسوله» شهردار شفت شد

۱۴۰۰/۰۸/۲۷ ۱۹:۳۷ چاپ کد خبر: 139279
[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه انتخاب شهردار شفت شامگاه پنجشنبه در دفتر شورای این شهر و با حضور فرماندار شهرستان برگزار شد.

اعضای شورای اسلامی شهر شفت برای انتخاب شهردار طی فراخوانی از علاقه مندان خواسته بودند تا رزومه و سوابق کاری خود را به این شهرداری ارسال کنند در این مدت ۱۳ نفر به روزمه خود را ارسال کردند که اعضای شورای شهر شفت طی سه روز سوابق کاری این افراد را بررسی کردند. این در حالی است که قبل از اعلام فراخوان برای انتخاب شهردار از یک گزینه به عنوان انتخاب اعضای برای شهرداری این شهر نام برده می شد.

لازم به ذکر است شامگاه پنج شنبه جلسه نهایی انتخاب شهردار برگزار و همان گزینه یعنی «عظیم رضازاده ماسوله» با کسب سه رأی از پنج رأی اعضای شورای شهر شفت به عنوان شهردار شفت انتخاب شد.

مطالبات به حق شهروندان باید محقق شود

در این جلسه «حسن خلیلی» رئیس شورای شهر شفت در این جلسه با بیان اینکه همه نامزدها رزومه و برنامه های خود را مطرح و از بین ۱۳ نامزد، پنج نفر به عنوان گزینه نهایی انتخاب شدند، اظهار کرد: معیار اصلی اکثریت اعضای شورا سلامت کاری، بومی بودن و توانایی پوشاندن جامه عمل به مطالبات شهروندان بود.

فرماندار شفت نیز در جلسه با اشاره به رعایت قانون و مقررات شورا و شهرداری، گفت: شورا مکلف است طبق قانون در نخستین جلسه نسبت به تعیین شهردار اقدام کند و حضور ما در این نشست ها صرفاً پیشگیری از هدر رفت وقت است.

ابراهیم چراغی همچنین به فراخوان انجام شده برای تعیین شهردار نیز اشاره و اضافه کرد: قطعاً یک شخص به تنهایی نمی تواند کاری از پیش ببرد تا وقتی که وحدت و انسجام رویه بین اعضای شورا شکل نگیرد.

فرماندار شفت با بیان اینکه مردم به اعضای شورا رأی داده و از آنها مطالباتی دارند، افزود: لازم است اعضای شورا در مسیر خدمت به مردم قانون را رعایت کرده تا کمبودها رفع شود.

انتشار فراخوان به منظور ایجاد بستر عدالت برای انتخاب درست بود

یکی از اعضای شورای شهر شفت نیز در آن جلسه اظهار کرد: انتشار فراخوان برای جذب شهردار تنها برای ایجاد بستر عدالت در انتخاب فرد متعهد و متخصص برای این شهر بوده است.

حامد نقوی با بیان اینکه بعد از انتشار فراخوان ۱۳ نفر روزمه و سوابق خود را برای شهرداری شفت ارسال کردند، گفت: در این بین برخی افراد بومی و برخی دیگر غیر بومی بودند.

وی ادامه داد: شهردار منتخب باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات شهر و تحقق مطالبات شهروندان انجام دهد.

«عظیم رضازاده ماسوله» فارغ التحصیل رشته کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی است پیش از وی «یاسر شادفر» در سمت شهردار شفت فعالیت می کرد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان