[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی ظهر دوشنبه در سومین جلسه انتقال تجارب مجموعه های مذهبی در راستای دومین جشنواره حبیب با اشاره به علت نام گذاری جشنواره حبیب و با بیان اینکه شخصیت حبیب در تاریخ اسلام مرد توحیدی و اهل تلاش بود، اظهار کرد: انسان باید با تبعیت از اولیای الهی عشق به خدا را به منصه ظهور برساند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر ضرورت رسانه ای کردن فعالیت گروهای جهادی و نیروهای انقلابی، گفت: خادم واقعی ملت بسیجیان و هیئت های مذهبی هستند و طبق فرمایش رهبری فعالیت این گروه ها باید رسانه ای شود.

وی هدف جشنواره حبیب را انعکاس فعالیت تشکل های دینی در گیلان دانست و افزود: کار تبلیغی خوبی سال گذشته رقم خورد و امسال برای جدی تر کردن این موضوع باید انعکاس جشنواره در فضای مجازی پررنگ تر شود.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه دشمن سبک زندگی اسلامی در فضای مجازی را نشانه گرفته و از طریق فضای رسانه ای درصدد آلوده کردن جامعه است، بیان کرد: امروزه جنگ میان حق و باطل از طریق فضای رسانه ای انجام می شود و نیروهای انقلابی باید به فکر تصرف این فضا به نفع خود باشند.

وی با اشاره به اینکه در تهاجم رسانه ای، امنیت در درون خانه ها از بین می رود، تصریح کرد: فضای رسانه باید توسط انقلابی ها تصرف شود و بدانید موبایل شما یک سلاح است که ارزش زیادی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به جایگاه مؤثر موج سازی رسانه ای و فرهنگی در دنیای امروز، عنوان کرد: شیعه اهل بیت باید با سواد رسانه ای خود از فضای مجازی برای هجوم به باطل بهره ببرد.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه اتخاذ حالت تهاجمی به جای حالت دفاعی در برابر دشمن در زمینه سازی ظهور امام عصر مؤثر است، گفت: باید مدافع فرهنگ امام زمان باشیم و جدی گرفتن رسانه و سواد رسانه ای موضوعی مهم در این راستا شمرده می شود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان