[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح اللهی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا رشت با اشاره به کاهش آمار بستری های کرونایی در این شهرستان، اظهار کرد: از ابتدای شیوه ویروس کرونا چهار هزار و ۲۸۱ نفر در شهرستان رشت جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: از ۸۴۵ هزار و ۳۸۲ نفر جمعیت بالای ۱۲ سال شهرستان رشت تاکنون بیش از ۸۵ درصد معادل دُز نخست واکسن کرونا و بیش از ۷۳ درصد نیز دُز دوم را تزریق کرده اند.

فرماندار رشت با تأکید بر ضرورت فرهنگ سازی در زمینه تزریق واکسن کرونا، گفت: هنوز ۱۲۵ هزار شهروند رشتی دُز نخست و ۲۲۹ هزار نفر نیز دُز دوم را دریافت نکرده اند باید اقدامات لازم برای ترغیب مردم به به انجام واکسیناسیون انجام شود.

وی ادامه داد: در زمینه تزریق دُز سوم به گروه های هدف نیز تا به امروز ۱۱ هزار نفر در شهرستان رشت تزریق را انجام داده اند.

فتح اللهی با اشاره به آغاز رسمی آموزش های حضوری در سطح مدارس، تصریح کرد: مسئولان و متولیان و مدیران مدارس باید تمام دستور العمل ها را با دقت رعایت کنند زیرا سلامت دانش آموزان در اولویت قرار دارد.

وی به تغییر رنگ شهرستان رشت به آبی اشاره و اضافه کرد: بعد از ماه ها وضعیت شهرستان رشت آبی شده و نباید اجازه دهیم هر گونه عادی انگاری ما را به شرایط گذشته بازگرداند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان