[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر با پیروزی پر سر و صدا و ادامه صدرنشینی ملوان به پایان رسید. شاگردان مازیار زارع در حالی مس کرمان را در رشت شکست دادند که این پیروزی با یک پنالتی مشکوک و اخراج بازیکن حریف به دست آمد. پنالتی که به شدت مورد اعتراض بازیکنان و کادر فنی تیم رقیب بود.

ملوان در حالی در هفته هفتم پیروز شد که دو رقیب جدی این تیم شکست خوردند تا فاصله امتیازی آنها در صدر جدول با تعقیب کنندگان بیشتر شده و صدرنشین حاشیه امنیت بیشتری در بالای جدول داشته باشد.

ملوان در پایان هفته هفتم تنها تیم بدون شکست مسابقات است که به همراه شهرداری همدان با یک گل خورده بهترین خط دفاعی رقابت ها را نیز در اختیار دارد.

ملوانان که به دلیل زیر کشت بودن زمین چمن ورزشگاه تختی انزلی بازی های خانگی شان را در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می کنند، به رکورد کسب ۱۰۰ درصدی امتیاز در دیدارهای خانگی رسیده اند و تنها در دو بازی خارج از خانه برابر حریفان شان متوقف شده اند.

شاگردان زارع در پایان هفته هفتم در حالی با ۱۷ امتیاز در صدر جدول قرار دارند که تیم های دوم و سوم جدول در فاصله ۴ امتیازی آنها قرار گرفته اند که این مشخص می کند ملوانی ها حداقل تا پایان هفته هشتم هم صدرنشین این مسابقات هستند.

ملوان در هفته هشتم میهمان استقلال خوزستان است که این دیدار نمی تواند برای ملوان ساده باشد. با این وجود آنها در صورت کسب هر نتیجه ای در این بازی کماکان صدرنشینی شان را تداوم می بخشند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان