وضعیت فضای سبز انزلی نامطلوب است

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ ۱۷:۳۰ چاپ کد خبر: 140082
[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، احمد دنیا مالی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه شهردار انزلی با اشاره به ظرفیت های گردشگری و مواهب طبیعی الهی در این شهر ساحلی، اظهار کرد: بلوار قدس انزلی یکی از مکان های تفریحی گردشگری تاریخی است که ظرفیت های بسیاری دارد.

وی با اشاره به لزوم ایجاد تغییرات اساسی در این بلوار افزود: با رایزنی های انجام شده با کارشناسان دانشگاه گیلان در تلاش هستیم باغ گیاه شناسی برای ایجاد تغییرات اساسی در سبک بلوار قدس انجام شده و موجبات جذب گردشگران و مخاطبان خود را فراهم آورده و مصارف علمی هم داشته باشد.

دنیا مالی به سابقه درخشان انزلی در حوزه های فرهنگی اشاره و بیان کرد: با وجود اینکه بسیاری از اولین ها در انزلی اتفاق افتاده اما باید به جوانان و حوزه فرهنگ و هنر و سینما کمک شود چون انزلی زیر بنای ضعیفی در این بخش دارد.

نماینده مردم انزلی در مجلس توجه به اوقات فراغت جوانان را مهم دانست و تاکید کرد: برای اوقات فراغت و سلامت جوانان برنامه ریزی ها و اقداماتی انجام شده اما کافی نیست و معتقدم ورزش همگانی می تواند بستر مناسبی برای جبران کاستی های این مهم باشد.

دنیامالی با اشاره به عدم تراز بین درآمد شهرداری و ساخت و ساز در انزلی، اضافه کرد: متأسفانه بخش اعظم ارزش افزوده انزلی به نام استان سند می خورد که این امر اجحاف بزرگی در حق انزلی است.

وی با انتقاد از وضعیت نامطلوب نظافت شهر انزلی، اظهار کرد: در حال حاضر در بافت مسکونی شهر نشانی از فضای سالم سبز نیست و انزلی باید به تمیزترین شهر گیلان تبدیل شود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان