شهرداری ها انضباط مالی ندارند

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ ۱۸:۳۱ چاپ کد خبر: 140088
[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، عباس صابر بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه شهردار جدید انزلی اظهار کرد: شهرداری اجرا کننده برنامه های شورای اسلامی شهر است.

وی افزود: باید بین شوراهای اسلامی و شهرداری ها و مردم تعامل و همراهی وجود داشته باشد تا رفع مشکلات، مردم دچار مشکل نشوند.

صابر تاکید کرد: شهرداری ها به دلایل متعدد از انضباط مالی برخوردار نبوده و به همین دلیل توسعه متوازن و عدالت محور در همه بخش ها به دلیل عدم توازن در منابع و امکانات وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان تصریح کرد: شهرداری ها در کنار اجرای پروژه های عمرانی و زیر ساختی نباید از ارائه خدمات با کیفیت به مردم غافل بمانند.

صابر اضافه کرد: با توجه به وجود ظرفیت ها و مزایای بسیار در انزلی شهرداری این شهر باید برای درآمد پایدار برنامه ریزی داشته و از شفافیت و انضباط مالی برخوردار باشد.

وی مسئولیت را امانتی در دست شهرداران دانست و تاکید کرد: شهردار باید هر سه ماه یک بار گزارش عملکرد خود را به شورای شهر ارائه داده و شورا نیز به مردم گزارش دهد تا علاوه بر شفافیت در عملکرد مردم نیز از خدماتی که به آنان ارائه شده مطلع باشند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان