[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نمازجمعه این هفته بخش اسالم با بیان آثار دنیوی و اخروی رعایت اخلاق، اخلاق خوب و شایسته را وسیله رسیدن به آرامش در زندگی و افزایش رزق و روزی مادی و معنوی دانست.

حجت الاسلام باقری با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج، تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی (ره) را برخاسته از اندیشه پاک و اندیشه الهی و مصداق واقعی کلمه طیبه دانست و افزود: به تعبیر قرآن همانند یک درخت پاک ثمرات و رویش های فراوانی دارد.

امام جمعه اسالم با گرامیداشت هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و با اشاره به دلاور مردی های دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، گفت: نقش مؤثر نیروی دریایی در برقراری امنیت مرزهای آبی و حمایت و همراهی محموله های نفتی غیر قابل انکار است.

حجت الاسلام باقری با اشاره به انتشار چند فیش حقوقی نجومی و برداشت های بی رویه بعضی افراد از بیت المال، تصریح کرد: این عمل سبب بی اعتمادی مردم به مسئولان می شود.

امام جمعه اسالم در ادامه به تذکرات مقام معظم رهبری درباره پرهیز از اشرافی گری و دریافت های نجومی اشاره کرد و گفت: حتی نمونه های اندک این عمل هم زیاد بوده و برای جامعه اسلامی ناپسند است.

وی با بزرگداشت یاد آیت الله شهید مدرس و گرامیداشت دهم آذر ماه و روز مجلس از قوه مقننه و مجلسی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان مجلس انقلابی ملقب شده است خواست با تصویب قوانین پیشگیرانه دولت انقلابی و قوه قضائیه انقلابی را برای برخورد با این پدیده فساد یاری کنند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان