[ad_1]

چوکا که در ورزشگاه پوریای ولی تالش مقابل شهرداری بم قرارگرفته بود موفق شد با سه گل مقابل حریفش به پیروزی برسد.

گل های چوکا توسط سید علی یحیی زاده، محمد آشتیانی و سعید مرتضوی به ثمر رسید و تک گل شهرداری بم توسط بابک ابراهیمی وارد دروازه اشکان توانا شد.

چوکا با سومین برد پیاپی خود موفق شد در صدر جدول باقی بماند.

 

سپیدرود رشت هم که دو هفته ابتدایی لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشته بود امروز در کرج مقابل تیم شهدای رزکان البرز تا دقایق آخر با پنالتی دقیقه 30 حسین آفرین زاد پیش بود اما با گلی که در دقیقه 97 وقت های اضافه وارد دروازه اش شد با یک امتیاز به رشت بازگشت. موضوعی که با اعتراضات سپیدرودی ها نسبت به داور برای گرفتن وقت اضافه طولانی همراه بود. سپیدرود با 7 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

حسن اشجاری در این دیدار، مصطفی زینعلی، پویا عزیز پور، رضا فخری، معین تقوی، علی رضا ربیع زاد، رضا عاشوری، امیر قلم آرا، آرمان مردانی، سهیل ربیع زاده، حسین آفرین زاد و میلاد نجفی را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

این مسابقه قرار بود به صورت زنده از شبکه البرز پخش شود و در جلسه شب قبل از مسابقه مسؤولین برگزاری مسابقه نیز پخش زنده تأیید و اعلام شده بود اما به ناگهان و به دلایل نامشخص پخش زنده مسابقه منتفی شد.

تماشاگران کرجی با بوق و طبل و به صورت پرتعداد در ورزشگاه حضور داشتند و بازهم ناظرین مسابقه هیچ واکنشی به این اتفاق نشان ندادند تا همچنان ثابت شود که تمام سختگیری ها فقط باید در تبعیدگاه سردار جنگل و فقط برای سپیدرود اعمال شود.

داور در وقت نخست ۴ دقیقه اعلام وقت تلف شده کرد و این عدد در نیمه دوم به ۶ دقیقه رسید تا در این مسابقه بیش از ۱۰ دقیقه وقت تلف شده داشته باشیم.

به گزارش فارس، سپیدرود رشت و چوکا تالش دو نماینده گیلان در لیگ دو فوتبال ایران هستند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان