[ad_1]

یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان خواستار رسیدگی دستگاه های مرتبط با وزارت کشور به موضوع افزایش میزان سرقت در استان خوزستان شد.

به گزارش ایسنا، مجتبی یوسفی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس گفت: صندوق خسارت های ساختمانی بعد از ۱۴ سال توسط مجلس تشکیل شد و قرار بود دولت قدر السهم خود را به میزان ۵۰ میلیون تومان برای هر خانه در آن اختصاص دهد. همچنین لازم است وزارت کشور به موضوع طرح ساماندهی نیروهای شهرداری نیز توجه کند.

وی با بیان اینکه میزان سرقت در استان خوزستان افزایش یافته، اضافه کرد: پس کار دستگاه های وزارت کشور در این خصوص چیست؟ علیرغم اینکه مجمع نمایندگان با وزیر جلسه داشته و معاون وزیر نیز به این استان سفر کرده است. همچنین ما هنوز منتظر اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان های خوزستان و سیستان و بلوچستان هستیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: ریاست دانشگاه آزاد اسلامی باید به وضعیت معیشت پرسنل خود رسیدگی کرده و با توجه به جایگاهی که این دانشگاه در سطح کشور دارد، باید به حقوق و دستمزد پایین کارمندان آن رسیدگی شود.

یوسفی در تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: متاسفانه به اجرای قوانین خاص مثل حمایت از معلولان در حوزه استخدام و همسان سازی توجه نمی شود همچنین باید به مشکلات جدی حوزه جانبازان و ایثارگران و تبدیل وضعیت آن ها که ۹ ماه از تصویب این قانون نیز گذشته رسیدگی شود.

وی با تبریک هفته بسیج و روز نیروی دریایی ارتش، از رئیس جمهور برای لغو منع ترددهای شبانه تشکر کرد و در تذکری خطاب به وزیر کشور، گفت: اگر وزیر بعد از جلسات سیاسی خود فرصت کردند به مشکلات مردم و اجرای قوانین بر زمین مانده توجه کنند.

پایان پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان