[ad_1]

سخنگوی حزب جمهوریت ایران اسلامی گفت: درخواست این حزب از مذاکره کنندگان هسته ای این است که در مذاکرات، رفع تحریم ها و گشایش های بانکی و اقتصادی مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا کارگر درباره مواضع حزب جمهوریت درباره مسائل روز کشور از جمله مسئله احیای برجام اظهار داشت: در آخرین جلسه دفتر سیاسی حزب جمهوریت، مسائل و حوادث سیاسی روز کشور و سطح منطقه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا هفته آینده بیانیه تحلیلی در این خصوص صادر شود.

وی ادامه داد: در این جلسه به صورت ویژه بحث دور جدید مذاکرات هسته ای مطرح و از تصمیم سازان و مذاکره کنندگان درخواست شد تا در اولین محک جدی تغییر گفتمان سیاسی و دیپلماسی کشور، منافع و مصالح ملی و فشارهای سنگین اقتصادی و معیشتی مردم در نظر گرفته شود و در مذاکرات برد -برد ضمن حفظ منافع ملی که چیزی جز کسب رضایت مردم و تامین امنیت اقتصادی و روانی آنها نیست، رفع تحریم ها و گشایش های بانکی و اقتصادی مورد توجه جدی قرار گیرد.

این فعال سیاسی همچنین گفت: در این جلسه مطرح شد که حال که هماهنگی و پشتیبانی تمامی قوا و نهادهای انقلابی پشت سر تیم مذاکره کننده است مردم انتظار دارند با اتخاذ تصمیمات قاطع و منطقی و دوری از مذاکرات زمان بر و بدون نتیجه، در اسرع وقت تحریم های ظالمانه و طاقت فرسا لغو شود و آرامش و رونق به زندگی و کسب و کار آنها بازگردد.

کارگر افزود: هر چند معتقدم از احزاب در دولت های مختلف در نظام جمهوری اسلامی به عنوان دکور دموکراسی و زینت المجالس مورد استفاده قرار گرفته و سیستم سیاسی کشور با نظام حزبی و پارلمانی مرسوم دنیا خیلی فاصله دارد؛ ولی مجموعه مؤسسین و مدیریت حزب جمهوریت که از نیروهای سیاسی اصیل، انقلابی و باتجربه کشور هستند، از همین ظرفیت حداقلی بهره برده و همواره سعی نموده در کنار مردم ، منافع ملی و مصالح کشور را ارتقا دهند. حزب ضمن حضور جدی در عرصه مبارزات انتخاباتی به منظور گزینش نیروهای نخبه و دلسوز، همواره تلاش کرده که زبان گویای مطالبات به حق مردم باشند و مطالبات جدی آنها از حاکمیت را تبیین می کند.

وی در پایان یادآور شد: در دوره کرونا که امکان برگزاری تجمعات و جلسات سیاسی حضوری امکان پذیر نبود، ارکان حزب شامل دفاتر و شاخه ها و کمیته ها با مدیریت و نظارت دبیرکل محترم، به طور مداوم و به صورت مجازی تشکیل جلسه داده و امور تشکیلاتی را دنبال کردند.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان