[ad_1]

مهدی خیالی در گفتگو با خبرنگار فارس در رشت درباره فیلم داستانی «هم مسیر» که به مناسبت یکصدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی تولید شده است، اظهار کرد: این فیلم با محوریت شناخت زندگی و شهادت میرزا کوچک خان جنگلی از دریچه نگاه کودکان و دانش آموزان تولید و آماده اکران شده است. 

به گفته با اشاره به جزئیات این فیلم گفت: «هم مسیر» به قیام میرزا در مقابل ظلم بیگانگان، استعمار و طاغوت و به میزان شناخت میرزا توسط نوجوانان و دانش آموزان پرداخته شده است.

نویسنده و کارگردان فیلم داستانی هم مسیر با بیان خلاصه داستان این فیلم افزود: بعد از سپردن تحقیقی توسط معلم به دانش آموز در مورد شخصی به نام یونس استادسرایی، عمار قصه در جستجوی این شخصیت دچار درگیری ذهنی می شود و در این راستا از الهام غیبی پدر شهیدش هم بهره می برد. 

خیالی با بیان اینکه این فیلم داستانی در سازمان فضای مجازی سراج تولید شده، تصریح کرد: میلاد کارگر در این فیلم دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، محمدحسین غریبی، مدیر تولید و جواد فیروزی، مدیر فیلم برداری بوده و نیما حقی کار تدوین و تصحیح رنگ را بر عهده داشته است. 

به گفته وی، مهدی فرجی، صدابردار فیلم بوده و کار صداگذاری و ترکیب صدا را نیما حقی و مهدی خیالی انجام داده اند و فیلم بردار و عکاس پشت صحنه این اثر با ایمان پوراسد بوده است. 

کارگردان فیلم داستانی «هم مسیر» با بیان اینکه موسیقی این فیلم با محمدحسین ساسانی بوده و مجتبی کارگر، امور فنی و تدارک را بر عده داشته است، گفت: سرپرستی گروه جلوه های بصری نیز با حقیر است و تهیه کننده و مجری طرح نیز سازمان فضای مجازی سراج مرکز گیلان بوده و فریبرز مهربخش، میلاد کارگر، آرش پور مراد، عمار سعیدی و بنیامین امانی بازیگران این فیلم داستانی هستند. 

به گزارش فارس، مهدی خیالی متولد سال ۱۳۶۶ شهرستان رضوانشهر بوده و سال گذشته با فیلم داستانی اسکناس های روغنی به جشنواره عمار راه پیدا کرده بود. خیالی، فیلم داستانی هم مسیر را از مهر سال گذشته کلید زد و این فیلم در ویژه برنامه «روایت جنگل» که صبح امروز در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور فعالان فضای مجازی و مسئولان استان رونمایی شد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان