اطفاء حریق جنگل های گیلان

۱۴۰۰/۰۹/۱۰ ۱۳:۴۲ چاپ کد خبر: 140941
[ad_1]

میر حامد اختری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت آتش سوزی در استان گیلان در پی وزش باد و افزایش دمای هوای استان اظهار کرد: طی دو روز اخیر در هشت شهرستان استان گیلان آتش سوزی وجود داشت اما به سبب آمادگی های همه جانبه کل اراضی جنگلی و مرتع استان از هجوم آتش در امان ماند.

وی با اشاره به میزان آتش سوزی در اراضی جنگلی شهرستان رشت گفت: ۶ هزار مترمربع از اراضی جنگلی سراوان رشت طی دو روز اخیر به صورت سطحی طعمه حریق شده بود که اطفا شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با اشاره به آتش سوزی های دو روز اخیر در جنوب گیلان، افزود: در منطقه دیورش رودبار حدود ۵۰۰ مترمربع و در رستم آباد نیز حدود ۲۰۰ مترمربع طعمه حریق و بلافاصله با حضور فعالانه عوامل امدادی اطفا شد.

اختری، با اشاره به آتش سوزی های دو روز اخیر در منابع طبیعی غرب گیلان بیان کرد: حدود ۵۰۰ مترمربع از اراضی جنگلی در چنارودخان شفت، دو هزار مترمربع از اراضی جنگلی در ماسال و پنج هزار مترمربع از اراضی شیردشت در تالش به صورت سطحی طعمه حریق و خوشبختانه همگی مهارشده اند.

به گفته مدیرکل منابع طبیعی گیلان حدود نیم هکتار از اراضی جنگلی سیاهکل نیز طی دو روز گذشته به صورت سطحی طعمه حریق شده و هم اکنون نیز همه آن ها اطفا شده اند.

 انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان