[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نمازجمعه این هفته بخش اسالم با اشاره به آثار اجتماعی اخلاق شایسته در جامعه، گفت: اخلاق خوب زینت جامعه اسلامی است.

امام جمعه اسالم با اشاره به از سرگیری مذاکرات هسته ای بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای باقی مانده در برجام، اضافه کرد: در دولت جدید و با رویکرد انقلابی مذاکرات ما نتیجه محور و برای رفع تحریم ها است.

وی با بیان اینکه ما در هشت سال گذشته با اعتمادسازی کامل در روند مذاکرات پیش رفتیم ولی آمریکا با بدعهدی از برجام خارج شد، افزود: امروز با توانایی غنی سازی ۶۰ درصد با دست پر وارد مذاکرات شده ایم و تنها راه بازگشت آمریکا به مذاکرات لغو تحریم ها است.

حجت الاسلام باقری با اشاره به حوادث چند روز اخیر در استان اصفهان و چهارمحال در جریان اعتراض کشاورزان به خشکسالی و کمبود آب نقش دشمنان نظام در سو استفاده از این گونه اعتراضات را بدیهی عنوان و اظهار کرد: دشمن همیشه به دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود است و این بار با فریب دادن تعدادی جوان ناآگاه اقدام به ایجاد آشوب و بی نظمی کرد ولی مردم ما با آگاهی و هوشیاری می دانند که با این فتنه ها چگونه باید برخورد کنند.

وی با تأکید بر اینکه استفاده از منابع آب حق طبیعی و مسلم کشاورزان است و باید برای مدیریت منابع آب و هدایت آب های سطحی برنامه های دقیق و علمی تدوین شود، ادامه داد: آبخیزداری در کشور ما که کشوری خشک و کم آب بوده یک ضرورت و اهمیت حساس است.

امام جمعه اسالم با گرامیداشت شانزدهم آذر و روز دانشجو، گفت: نکوداشت یاد چهار دانشجوی شهید معترض به سفر مقامات آمریکایی پیامی دارد که آن مبارزه با ظلم و استکبار است و باید اهمیت و هدف اقدام این دانشجویان را به جامعه انتقال دهیم.

حجت الاسلام باقری با اشاره به معرفی شهردار جدید، تصریح کرد: باید به مطالبات مردمی و نیازهای اساسی شهر اسالم رسیدگی و با تسریع در روند ساخت پل، حل مشکل زباله، اصلاح معابر در دستور کار قرار دهد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان