[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از دو مدرسه مقطع ابتدایی و متوسطه اول در شهر رشت با اشاره به دستور رئیس جمهوری مبنی بر بازگشایی مدارس و دانشگاه های شهرستان هایی که دارای وضعیت آبی کرونایی هستند، اظهار کرد: در این بازگشایی ها و آغاز فعالیت آموزشی مدارس و مراکز آموزش عالی، تأکید دارم که شیوه نامه ها و دستورالعمل های بهداشتی رعایت شود.

استاندار گیلان حضور دانش آموزان و دانشجویان در کلاس درس را موجب پویایی و نشاط دانست که باید این حضور در بستری مناسب جهت یاددهی و یادگیری مطلوب باشد.

وی با قدردانی از تلاش های والدین دانش آموزان و نیز کادر آموزشی و عوامل بهداشتی و درمانی طی دو سال اخیر، از خانواده ها نیز خواست فرزندان خود را بدون نگرانی، راهی مدارس کنند.

استاندار گیلان به عنوان رئیس ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا گیلان نیز روز گذشته در جلسه این ستاد، با توجه به آغاز فعالیت مدارس و حضور دانش آموزان در مراکز آموزشی، تأکید کرد که گروه های نظارتی نسبت به بررسی اجرای مناسبت فاصله گذاری های اجتماعی و استفاده از مواد ضدعفونی در مدارس توجه داشته باشند و در صورت مشاهده تخلف در اجرای دستورالعمل ها، گزارش آن را ارائه کنند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان