[ad_1]

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی از خدمات آیت الله جنتی در ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تقدیر کرد .

به گزارش ایسنا، متن پیام سرلشکر پاسدار محمد باقری به این شرح است:

محضر مکرم عالم جلیل القدر حضرت آیت الله احمد جنتی (دامت برکاته)

 با اهداء سلام و تحیات الهی

 حافظه تاریخی انقلاب اسلامی و ملت عظیم الشأن ایران یادآور رخدادها و صحنه های شکوهمند و افتخارآمیزی است که نقش آفرینی های راهبردی و محوری "شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی " بر تارک آن می درخشد.

 بی شک موفقیت های این مجموعه مبارک به عنوان یکی از کانون های پرچمدار مردمی و قدرت بسیج کنندگی کشور و ارگان ها و نهادهای انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه در آوردگاه های حساس و سرنوشت ساز مواجهه با توطئه ها و فتنه آفرینی های گوناگون نظام سلطه و صهیونیسم برای تضعیف انقلاب و تسلیم ایران و ایرانی که تبلور آن در مناسبت های ملی و انقلابی متعدد از جمله در ایام الله ۲۲ بهمن، روز جهانی قدس، ۹ دی، ۱۳ آبان و .... ملموس و جهانی شده است؛ همواره پشتوانه قدرت سازی برای صیانت از امنیت و منافع ملی و پیش روندگی و پیش برندگی آرمان ها و اهداف متعالی و تمدن ساز انقلاب تحت زعامت امامین انقلاب اسلامی به شمار می رود.

 بی شک این دستاوردها و تاثیرات شگرف که تحت مدیریت و راهبری حضرتعالی و همت و مجاهدت این شبکه مردم نهاد اسلامی و انقلابی حاصل شده است، ماندگار و راهگشای میراث داران ارجمند امروز و فردای شورا خواهد بود.

 به نمایندگی از نیروهای مسلح مقتدر کشور با سپاس و قدرشناسی خالصانه از مجاهدت های باشکوه و الهام بخش طی بیش از چهار دهه "ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی"، دوام توفیق، عزت و سربلندی روزافزون حضرتعالی را در خدمت به اسلام و انقلاب و ملت شریف و قهرمان ایران در ضل عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه ) و زعامت نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت می جویم .

انتهای پیام
 


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان