طبق نظرات افراد مراجعه کننده، جناب دکتر در تشخیص و درمان بیماران تجربه و تبحر بالایی دارند. برخی ذکر کرده بودند که با رجوع به پزشکان مختلف در ارتباط با مشکل دیسک کمر، تشخیص به انجام عمل جراحی داده شده بود اما بعد از ویزیت شدن توسط دکتر لطف اله خادم متخصص ارتوپد، با تجویز ایشان به درمان های جایگزین، مصرف دارو و همچنین پیشنهاد دادن انجام ورزش های اصلاحی به بهبودی رسیده اند. حتی فردی بیان داشته بود که در ارتباط با عصب مچ دست ناچار به عمل بود اما دکتر با انجام اقدامات موثر و تسکین درد بیمار به التیام موقت فرد منجر شدند و پیشنهاد دادند که عمل به تاخیر بیافتد. بیماران در نظرات خود بیان کردند که از تشخیص دادن و درمان دکتر در امراض گوناگونی شامل تعویض مفصل، جا انداختن اندام، بیرون زدگی دیسک، اختلالات زانو، دیسک کمر، آرتروز، و انواع درد های موجود در دست و پا و گردن بسیار راضی بودند و به صبوری و دقیق بودن آقای دکتر اشاره ی فراوانی کرده اند. همچنین مراجعه کنندگان علاوه بر بیان کردن این که دکتر لطف اله خادم در تشخیص و بازخورد داشتن درمان بسیار خبره هستند، بلکه به داشتن صرفه ی اقتصادی مناسب و رفع شدن اکثر مشکلات تنها با یک جلسه ویزیت متذکر شده اند.

 

امکان ثبت و بازدید نظرات درباره دکتر خادم در پذیرش 24

یکی دیگر از خدمات این سامانه اینترنتی ضمن ارائه به روز ترین اطلاعات در مورد نشانی، تلفن و امکان اخذ نوبت اینترنتی؛ امکان ثبت نظرات از سوی شما و مشاهده آمار نظرات سایر مخاطبان است. با مراجعه به سایت و در بخش دکتر لطف اله خادم، می توانید در ابتدا آمار کلی از نظرات را در 4 حیطه متنوع مشاهده کنید. سپس در بخش بعدی در تعداد زیادی باکس موجود در صفحه به طور اختصاصی، نظرات کاربران را مطالعه فرمایید. علاوه بر این، شما نیز با کلیک بر ثبت نظر پس از مراجعه حضوری و ویزیت توسط پزشک در باکس جداگانه ای با اسم خود یا به صورت ناشناس نظر تان را ثبت گردانید. به طور میانگین دکتر خادم؛ از متخصصین حوزه ارتوپدی در زمینه های مختلف امتیازات خوبی را کسب کرده و به طور کلی رضایت 90% بیماران را کسب کرده اند. الف) دکتر خادم در زمینه چگونگی درمان و کیفیت آن از 5 امتیاز، 6/4 کسب کرده اند. ب) همچنین اخذ نوبت ایشان در زمینه اقتصادی نیز به دلیل کسب امتیاز 3/4 از 5 بسیار مقرون به صرفه می باشد. ج) یکی دیگر از فاکتور های مهم در انتخاب پزشک مناسب، اخلاق با بیماران می باشند که در این زمینه نیز دکتر خادم عملکرد خوبی از خود نشان داده اند. د) شما می توانید با مراجعه به سایت پذیرش 24 امتیاز توضیح روند درمانی به صورت کامل را مشاهده کنید که نشانگر عملکرد دکتر در این زمینه می باشد.

 

خلاصه ای از علم ارتوپدی

ارتوپد یکی از حیطه های علم جراحی است که شامل سیستم حرکتی بدن و در برگیرنده ی مفاصل، استخوان ها، عضله و دیگر اندام های دستگاه حرکتی می باشند. متخصص ارتوپد با عناوین دیگری از جمله متخصص استخوان و مفاصل، جراح استخوان و مفاصل نیز شناخته می شود که پزشک با به کارگیری روش های درمانی جراحی و یا غیر جراحی، به بهبودی اختلالات سیستم دستگاه حرکتی اقدام می کند. دکتر ارتوپدی به تشخیص و درمان اختلالاتی نظیر آسیب های استخوانی و مفصل ها در نتیجه شکستگی، در رفتگی، کشیده شدن و پارگی تاندون ها و رباط و رگ به رگ شدن و مانند آن، آسیب های ناشی از ورزش، جراحی در ارتباط با درد های شانه و آرنج، آرتروز، ساییدگی های مفصلی، عفونت مفاصل و اندام، بیماری های مادرزادی اندام ها، درمان و جراحی خار پاشنه، تومور های استخوانی و بافت نرم اندام، درمان دفرمیتی یا بد شکلی های اندام مانند پای پرانتزی و یا پا ضربدری، درمان اختصاصی بیماران فلج مغزی و بسیاری موارد دیگر می پردازد. همچنین متخصص ارتوپدی به ارائه پیشنهاداتی مانند عمل های جراحی، درمان های دارویی، ورزش های اصلاحی و فیزیوتراپی اقدام می کند.

مشخصات دکتر خادم

دکتر لطف اله خادم جراح و متخصص ارتوپدی می باشند  که مطب دکتر خادم واقع در شهر اصفهان است. در سامانه های اینترنتی متفاوتی نظیر پذیرش 24، سرویس های خدماتی فعالی وجود دارند که می توان به گرفتن نوبت به صورت شبانه روز اقدام کرد.   همچنین از طریق این سرویس ها می توان از مشاوره های تلفنی و اینترنتی دکتر بهره گرفت. جهت اخذ نوبت با درخواست از سامانه موجود؛ در سایت پذیرش 24 به ثبت نوبت خود اقدام کنید. همچنین می توانید در این بخش اطلاعات تماس دکتر خادم ارتوپد اصفهان را نیز مشاهده کنید. البته در صورت غیرفعال بودن موقت سیستم نوبت گیری آنلاین می توانید با شماره تلفن مطب دکتر تماس حاصل فرمایید.

 

نحوه ی نوبت گیری از پزشک

در مراکز درمانی جهت دریافت نوبت می توان توسط امکان نوبت دهی که در درگاه اینترنتی  پذیرش 24 وجود دارد، اقدام نمود. امروزه برای مراجعه به پزشک خوب ارتوپدی بدون نیاز به مراجعه حضوری یا تماس تلفنی برای دریافت نوبت، می توان به سایت رجوع کرد. در هنگام اخذ نوبت از دکتر خادم، با مراجعه کردن به لیست بهترین پزشکان ارتوپدی با توجه به اولین نوبت خالی پزشک، نظرات بیماران، تلفن و آدرس مطب می توانید نسبت به اخذ نوبت اقدام فرمایید.

 وظیفه پزشک متخصص ارتوپد

1-درمان بیماری های استخوانی به کمک دارو 2-درمان اختلالات و آسیب های مربوط به دستگاه حرکتی 3-پیشگیری از رسیدن آسیب به تاندون و رباط ها 4-درمان آرتروز زانو، گردن و غیره 5-آموزش ورزش های اصلاحی برای رفع و پیشگیری از مشکلات حرکتی 6-کمک و بهبود مشکلات حرکتی به صورت مادرزادی 7-درمان تومور های استخوانی
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان