[ad_1]

بسیج دانشگاه تهران ویژه برنامه روز دانشجو(۱۶ آذر) را با حضور نمایندگان اقشار مختلف مردم برگزار کرد.

به گزارش ایسنا، بسیج دانشگاه تهران ویژه برنامه روز دانشجو(۱۶ آذر) را در دانشکده فنی این دانشگاه باحضور رئیس دانشگاه تهران  و حجت الاسلام  حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه برگزار کرد.

محمد علی حاج علی اکبری، امام جمعه موقت تهران مهمان این برنامه نبود و به صورت اتفاقی در این برنامه حاضر شد. دانشجویان حاضر در برنامه این شعار که «فقر و فساد و تبعیض، امام جمعه به پا خیز» سر دادند و امام جمعه موقت تهران برای دانشجویان دست تکان داد.

این برنامه با حضور نماینده ای از مال باختگان بازار سرمایه، کارگران، معلمان، زنان سرپرست خانوار، پرستاران، سربازاران وظیفه و تولیدکنندگان اقتصادی برگزار شد.

نماینده معلمان در این برنامه از کمبود برنامه پرورشی مذهبی در دانشگاه ها انتقاد کرد. نماینده کارگران نیز به مطالبات کارگری اشاره کرد.

همچنین نماینده کادر درمان در این برنامه به قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری اشاره کرد و انتقاداتی از اجرایی نشدن این قانون داشت.

در این برنامه پلاکارت هایی با این عنوان که «بشنوید این صدای مردم ماست» «زخم قانون لب تظلم ماست» «حسین(ع) ما غم این پا برهنه ها را داشت» دیده می شد.

این برنامه مهمانی از شهر امیدیه استان خوزستان داشت که مطالبات عمدتا اقتصادی و معیشتی را مطرح کرد.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان