[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سعید فرجیان زاده امروز (چهارشنبه) در همایش نماز گیلانیان را بسیار فرهنگی و اعتقادی برشمرد و اظهار کرد: گیلانیان در همه امور ممتاز هستند و این موضوع را با پرورش هشت هزار شهید به اثبات رسیده و در همه زمینه ها فرهنگ ساز هستند.

وی با بیان اینکه نماز از بهترین و مؤثرترین اعمال است، افزود: برپایی نماز یکی وصایا و تأکیدات اصلی شهدا و بزرگان دین است.

معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه با نقل خاطره ای از دوران اسارت رزمندگان در دفاع مقدس، اضافه کرد: رزمندگان ما حتی در سخت ترین شرایط اسارت نمازشان را ترک نکردند و بارها به خاطر برپایی نماز توسط بعثی ها شکنجه شدند.

فرحیان زاده با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ نماز، بیان کرد: همه مسئولان و متولیان امر باید در خصوص ترویج فرهنگ نماز دغدغه مند باشند.

مسئولان باید دغدغه ترویج فرهنگ نماز داشته باشند

برپایی نماز یکی از فلسفه های مهم قیام عاشورا است

مدیر حوزه علمیه فومن در همایش نماز سپاه قدس گیلان با اشاره به تأکیدات امامین انقلاب به برپایی نماز، اظهار کرد: نماز در نزد امامین انقلاب جایگاه ویژه ای دارد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز، اضافه کرد: برپایی نماز اثرات ارزشمندی در زندگی انسان دارد.

حجت الاسلام قربانی با بیان اینکه امام حسین علیه السلام در شرایط جنگ نمازش را ترک نکرد، افزود: یکی از دستاوردهای بزرگ قیام عاشورا و امام حسین علیه السلام برپایی نماز بود.

قربانی با بیان اینکه نماز هویت، ماهیت و وسیله ارتباط صمیمی با خداوند است گفت: با برپایی نماز جایگاه ویژه ای نزد خداوند پیدا می کنیم.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان