به گزارش لنگرنیوز ، عصر امروز مراسم یادواره 101 شهید دانش آموزشهرستان و سومین یادواره اولین شهید صالحین کشور شهید سیدمحمد علی فلاح عباسی در گلزار شهدا این شهرستان برگزار شد.



حجت الاسلام محمد اختر دانش در این یادواره گفت : شهیدان پیمان بندگی خالص با خدا بستند و با اطاعت در پیشگاه خداوند رستگار شدند.

2



مسئول بسیج صالحین سپاه آستانه اشرفیه گفت : دوستی افراد با شهدا همچون دوستی با عطر فروشی است که در غیاب عطر فروش ، بوی خوش عطر با افراد همراه است.



اختر دانش با بیان اینکه شهیدان ، کربلا را در دنیا و اخرت خود الگو قرار دادند افزود : شهدا با عبرت گرفتن از واقعه کربلا ، ولایت مداری و پشتیبانی از ولایت را در پیش گرفتند و گوش به فرمان رهبری ، برای بیرون راندن دشمن متجاوز از کشور تا پای جان استقامت کردند.



وی اظهار کرد : شهدا از کربلا درس اخلاص و ولایت مداری را آموختند و به آن عمل کردند و جاوید شدند و امروز وظیفه ما این است که همچون حضرت زینب(س) عمل کنیم و آرمان های انقلابی و اسلامی شهیدان را به نسل های بعدی و در عرصه های جهانی اعلام کنیم



مسئول بسیج صالحین سپاه آستانه اشرفیه با بیان اینکه دشمن هر لحظه در فکر طراحی نقشه های شوم خود برای ضربه زدن به کشور است گفت : اگردر قبال جانفشانی شهدا ساکت بنشینیم قطعا اهداف کربلا و شهدا فراموش خواهد شد

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان