به گزارش لنگرنیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکترمحمدرضاجعفریان و هیات همراه در نشستی که با مقامات شهرستان لنگرود برای پیگیری ساخت بیمارستان تامین اجتماعی این شهر درمحل فرمانداری لنگرود برگزار شد، در خصوص طراحی بیمارستان لنگرود افزود: برای توسعه آتی و طراحی مناسب و ایجاد فضاهای درمانی استاندارد، الحاق بخشی از زمین های مجاور به این بیمارستان ضروری است.

وی اظهار داشت: با راه اندازی بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان لنگرود  بسیاری از مشکلات درمانی این  منطقه مرتفع  می شود.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی اولین خریدار درمان در کشور است، گفت: در حال حاضر بیش از 40 میلیون نفر تحت پوشش این سازمان هستند و از خدمات متنوع آن بهره مند می شوند.

1





جعفریان خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی به عنوان دومین تولید کننده درمان در کشور نیز محسوب شده از اینرو، خدمت رسانی به مردم شهرستان لنگرود را افتخار خود دانسته و بر خود می بالد که به شریف ترین قشر جامعه که همانا کارگران هستند، خدمت رسانی می کند اما این کار باید در چارچوب استانداردهای خاص خود عرضه شود از اینرو فضای مناسب در جای مناسب یکی از الزامات ارائه یک خدمت درمانی است.

مهندس لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز  قول مساعد داد تا با پیگیری های لازم، زمین های مجاور برای سهولت دسترسی و تردد مناسب مراجعان در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار گیرد.

گفتنی است کلنگ ساخت بیمارستان تامین اجتماعی لنگرود درمرداد ماه سال 1392در زمینی به مساحت یک هکتار که توسط خیرین این شهرستان به سازمان اهدا شده بود توسط وزیر وقت رفاه و تامین اجتماعی به زمین زده شده بود.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان