[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ولی عادلی ظهر جمعه در آئین معارفه امام جمعه جدید بخش کلاچای، تجمع نماز جمعه را مقدس عنوان کرد و افزود: به برکت این جایگاه است که مردم علاوه بر دعوت به تقوای الهی، از مسائل مهم روز و جریانات سیاسی کشور و دنیا آگاه می شوند.

وی اضافه کرد: تریبون نهاد نماز جمعه در حقیقت تریبونی برای دفاع از انقلاب، نظام و اسلام است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با اشاره به اینکه پس از انقلاب نماز جمعه احیا و با اقبال عمومی مردم مواجه شد، اظهار کرد: خوشبختانه استقبال چشمگیری از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون از جایگاه نماز جمعه صورت گرفته است.

حجت الاسلام عادلی از همراهی و اظهار لطف مردم بخش کلاچای در زمان امامت جمعه حجت الاسلام صدیقی امام جمعه که هم اکنون در بستری بیماری است تشکر و قدردانی کرد و گفت: همه نیاز به دعا داریم تا ایشان سلامتی خود را به دست آورند.

وی از امامان جمعه موقت کلاچای هم که در طی این مدت اجازه ندادند نماز جمعه تعطیل شود و با شکوه، زنده و گرم نگه داشتند تشکر کرد.

حجت الاسلام عادلی در ادامه زیر ساخت های نماز جمعه بخش کلاچای را مناسب ندانست و ابراز امیدواری کرد گام های جدی تری برداشته شود تا اهدافی که نهاد نماز جمعه بر اساس چشم انداز و برنامه هایی که در سال ۱۴۰۰ تعریف شده دست پیدا کنیم.

در پایان با تشکر و قدردانی از تلاش های حجت الاسلام اسماعیل صدیقی امام جمعه سابق کلاچای حجت الاسلام «مرتضی رضا زاده» به عنوان امام جمعه جدید بخش کلاچای معرفی شد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان