[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به اینکه دولت مردمی با توجه به شعارهای انتخاباتی به دنبال عملکرد مناسب است، اظهار کرد: اعتماد مردم آسیب دیده و باید ترمیم شود.

استاندار گیلان به مشارکت خوب مردم استان در زمینه واکسیناسیون اشاره کرد و افزود: هم اکنون سراسر گیلان به جز رودبار در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت کالاهای اساسی و با بیان اینکه نگرانی در این زمینه نداریم، گفت: امیدواریم تا پایان سال بتوانیم به تعهدات خود در این زمینه عمل کنیم.

عباسی با بیان اینکه همه ظرفیت ها برای ایجاد اشتغال در استان گیلان استفاده می شود، اضافه کرد: تمام اقدامات در گیلان برنامه محور خواهد بود و ضمن حفظ اشتغال موجود در راستای توسعه نیز گام های برداشته می شود.

شهرداری و فرمانداری رشت در خصوص حل معضل پسماند اقدام مؤثر انجام دهند

وی با تأکید بر اینکه همه مدیران به ویژه در روزهای سه شنبه ها باید در خدمت مردم باشند، افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه به دستگاه مربوطه تذکر داده می شود.

استاندار گیلان با اشاره به لزوم توجه به ارتقای کیفیت محصولات کشاورزی تولید شده، تصریح کرد: نباید اجازه تولید و صادرات محصولات بی کیفیت داده شود.

وی به جایگاه شهرستان رشت به عنوان مرکز استان گیلان اشاره و با تأکید بر ضرورت نگاه ویژه این شهرستان، افزود: البته در توزیع امکانات و اعتبارات توازن در سطح استان رعایت می شود اما به واسطه مرکز بودن رشت و مسئولیت بیشتر این شهر باید نگاه ویژه ای به آن شود.

عباسی با تأکید بر ضرورت همکاری شهرداری و فرمانداری رشت برای حل مشکلات به خصوص درباره پسماند، تصریح کرد: باید بر اساس روز شمار برنامه ریزی کرده و اقدام کنیم.

وی با اشاره به وضعیت زرحوب و گوهررود، اضافه کرد: این دو رودخانه می توانست قطب گردشگری شهرستان رشت باشد اما مغفول مانده و باید از این فضا استفاده شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه ترافیک رشت یک معضل است و با توجه به اینکه این استان در حوزه پژوهش جز استان های برتر است باید از ظرفیت نخبگان و پژوهشگران برای حل این مشکل استفاده شود.

عباسی با تأکید بر اینکه از تجارت همه مدیران استفاده می شود ولی اجازه سهم خواهی داده نمی شود، تصریح کرد: در انتخاب مدیران مشورت می کنیم اما انتخاب فرماندار بر عهده استاندار است و انجام می شود.

وی با بیان اینکه نباید در راستای خدمتگذاری به مردم و حل مشکلات حتی یک لحظه غفلت کنیم، اظهار کرد: در انتخاب مدیران به سر و صداها توجه نمی شود بلکه تنها توانمندی مورد توجه قرار می گیرد.

سهم خواهی در انتخاب مدیران را نمی پذیرم

فساد ستیزی و داشتن روحیه انقلابی مهم ترین اصول مدیریت

سرپرست فرمانداری رشت نیز با بیان اینکه مدیران در سطح شهرستان ها نیز باید بر اساس سیاست دولت و تحقق شعارها باید گام بردارند، افزود: خدمت به مردمی که از آغاز انقلاب و بعد از آن تا به امروز پای کار بوده اند توفیق است.

حمیدرضا امام پناهی با بیان اینکه از ظرفیت نخبگان و پژوهشگران برای حل معضلات رشت استفاده می شود، گفت: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب امروز توجه به نسل انقلابی مورد توجه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه فساد ستیزی در اولویت قرار دارد، اضافه کرد: اصل فسادستیزی باید از سوی همه مدیران مورد توجه قرار گیرد و با روحیه انقلابی و جهادی در راستای حل مشکلات گام بردارند.

سهم خواهی در انتخاب مدیران را نمی پذیرم

در پایان از زحمات و تلاش های «علی فتح اللهی» فرماندار سابق رشت تشکر و قدردانی و «حمیدرضا امام پناهی» به عنوان سرپرست فرمانداری رشت انتخاب شد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان