[ad_1]

رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مجمع نمایندگان سه استان فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد امروز صبح در جلسه ای با رییس جمهور دیدار داشتند به تشریح این جلسه پرداخت.

حجت الاسلام سید محمد موحد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به دیدار صبح امروز مجمع نمایندگان سه استان فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد با رئیس جمهور گفت: دیدار امروز مجمع نمایندگان استان های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر به همراه استاندارن این استان ها با رییس جمهور از ساعت ۷/۳۰صبح تا حدود ساعت ۱۱به طول انجامید .

رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در این دیدار نمایندگان ضمن بیان مشکلات حوزه های انتخابیه بر پیگیری مصوبات سفرهای استانی تاکید کردند، استانداران هم مشکلات استان ها را مطرح کردند و راهکارها و پیشنهاداتی را به محضر رئیس جمهور ارائه دادند و رییس جمهور هم بعد از استماع نکاتی را مطرح کردند.

وی ادامه داد:  رئیس جمهور نیز ضمن تایید نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات نمایندگان به آقای اسماعیلی، رییس دفترشان و آقای مرتضوی دستور دادند که سخنان و دستورات وی را به عنوان مصوبه تلقی کنند و برخی از موارد را برای اجرا ابلاغ کنند و همچنین بر طرح برخی از مسائل  در جلسه هیات دولت تاکید کردند که این نکات از طرف رئیس جمهور  به وزرا منتقل شود .

موحد با بیان اینکه جلسه با رئیس جمهور خوب و پربار بود ادامه داد:  همچنین در این جلسه نمایندگان علاوه بر بیان مسائل حوزه انتخابیه به  بحث تورم و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، افزایش قیمت خودرو و اجرای پروژه های عمرانی در کشور تاکید کردند .

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی گفت: رئیس جمهور بر پیگیری و حل این مشکلات تاکید داشتند که هرچه سریعتر این مسائل و مشکلات پیگیری و حل شود.

وی خاطر نشان کرد: بنده به عنوان ریس مجمع نمایندگان استان در مورد مصوبات سفر استانی رییس جمهور به استان و همچنین بحث عملیات احداث جاده دهدشت-پاتاوه-اصفهان-شهرضا و بهبهان و بحث ابرسانی به شهرهای دهدشت، چرام لنده، دیشموک و سوق تاکیداتی داشتم.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان