[ad_1]

نماینده مردم رشت در مجلس خطاب به وزیر نیرو و کشور گفت: منطقه ای به نام سراوان شامل ۲۰ هکتار جنگل در بخش سنگر در رشت وجود دارد که به سایت بزرگ زباله سراوان تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا احمدی سنگری در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس یادآور جنایتی دیگر از دولت تروریست آمریکا است. ضمن عرض تسلیت به رهبری باید به استحضار برسانم که بدون شک انتقام سخت منتظر قاتلین و جنایت کاران این حادثه بزرگ خواهد بود.

نماینده مردم رشت در مجلس رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ را در راستای دفاع از مرزهای کشور دانست و گفت: این رزمایش پاسخی کوبنده به دشمنان و تهدیدات اخیرشان بود. این رزمایش پیام برادری و امنیت به کشورهای دوست و همسایه و صحنه جدید قدرت نمایی ملت ایران بود. شلیک همزمان ۱۶ موشک بالستیک هشداری برای دشمنان این مرز و بوم بود. دور و بر این دیار پرسه نزنید. این دیار فاطمی است و حیدر دارد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خطاب به سید ابراهیم رئیس گفت: شما فرمودید که با مسببین وضعیت فعلی کشور، نمی توان تحول جدیدی را انتظار داشت. لذا مردم ایران انتظار دارند همانگونه که وعده دادید در مدیریت کلان کشوری و استانی تحولی ایجاد کنید. این چه منطقی است که می گویند دقت را فدای سرعت نمی کنند؟ آیا مدت ۶ ماه برای ایجاد تغییرات کافی نیست؟ مردم انتظار دارند تحولات را مشاهده و گشایش اقتصادی را لمس کنند.

تولید حداقل ۱۵ لیتر زهرآبه از سایت زباله سراوان و احتمال نابودی دو رود مهم رشت

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه گفت: منطقه ای به نام سراوان در بخش سنگر در رشت وجود دارد که تبدیل سایت بزرگ زباله  سراوان شده است. این منطقه که شامل ۲۰ هکتار جنگل است، می توانست اکسیژن منطقه را تولید کند اما در هر ثانیه حداقل ۱۵ لیتر زهرآبه از آن استخراج می شود که نتیجه آن نابودی دو رودخانه شهر رشت یعنی گوهر رود و زرجوب خواهد بود. که نتیجه نهایی آن جاری شدن آن در سیاه استخر و تالاب انزلی و دریای کاسپین خواهد بود. به وزرای نیرو و کشور دستور دهید که به این موضوع سریعا رسیدگی کنند.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان