به گزارش لنگرخبر، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار که اقدام به قدرت نمایی و مزاحمت برای مردم می کرد، خبر داد.



سرهنگ حمیدرضا سرخوش پور اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی اعلام کرد و اظهار داشت: مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می کند.



وی در ادامه افزود: در پی گزارشات مردمی در خصوص قدرت نمایی، عربده کشی و ایجاد مزاحمت برای آن ها توسط یک نفر در پارک فجر، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.



فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود تصریح کرد: پس از تحقیقات صورت گرفته و با اشرافیت اطلاعاتی پلیس، متهم این پرونده که از اراذل و اوباش سابقه دار است شناسایی و پس از هماهنگی قضائی این فرد شرور توسط ماموران پلیس امنیت عمومی دستگیر شد.



این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم، ۲ تیغه سلاح سرد، ۲۵ گرم تریاک و یک عدد آلات استعمال موادمخدر کشف شد، بیان داشت: متهم ۳۵ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.



سرهنگ سرخوش پور در پایان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه مردم و حمایت دستگاه قضائی با اراذل و اوباش و هنجارشکنان برخورد می کند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان