[ad_1]
بدری: دولت در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان مکلف به اجرای عدالت است

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: زیبنده نیست در شبکه دولت کارمندی در دستگاهی مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها با ۴ میلیون تومان دریافتی فعالیت کند اما در گوشه ای دیگر از شبکه دولت کارمندی چندین برابر این مبلغ را تحت عناوین مختلف دریافت کند.

به گزارش ایسنا، صدیف بدری در نشست علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: عدل جزو اصول دینی ما است و در نظام اسلامی هریک از ما مسئولان در مقابل این باور صریح دینی مسئول هستیم. ثانیا اقدامات دولت باید تأمین کننده منافع عمومی باشد نه اقشار خاص. دولت در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان مکلف به اجرای عدالت است اما در دولت های مختلف در این زمینه کم کاری های جدی صورت گرفته است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: دولت مردمی مبنای فعالیت خود را بر عدالت قرار داده است. به هیچ عنوان زیبنده نیست در شبکه دولت کارمندی در دستگاهی مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها با ۴ میلیون تومان دریافتی فعالیت کند اما در گوشه ای دیگر از شبکه دولت کارمندی چندین برابر این مبلغ را تحت عناوین مختلف دریافت کند مردم با نداری می سازند اما با تبعیض خیر.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان