به گزارش لنگرنیوز ، افشین گلباغی 6 مهر ماه کار خود به صورت رسمی به عنوان شهردار لنگرود آغاز کرد که در همان روزهای اول شاهد بارش های شدید باران و در مقابل ابگرفتگی شدید معابر و خیبابان روبرو شد.
بعد از متوقف شدن باران و فرو کش کردن اب معابر ، شهرداری لنگرود تمام نیروها را برای رفع این مشکل بسیج کرد که نتیجه اقدامات و هزینه کردها را در مصاحبه ای با افشین گلباغی جویا شدیم.
افشین گلباغی در گفت و گو با خبرنگار لنگرنیوز با بیان اینکه باراندگی اخیر از ظرفیت شهرستان خارج بود گفت : ورود بنده به شهرداری همراه با ابگرفتگی معابر همراه بود و در همان شروع کار طرحی را برای رفع این مشکل اماده کردیم که در نهایت بعد از پایان باران دگی کار خود را اغاز کردیم.
شهردار لنگرود افزود : لوله گذاری در میدان امام حسن مجتبی (ع) اولین اقدام شهرداری بود که با بسیج کردن کارکنان شهرداری و پای کار بودن اعضای شورا توانستیم لوله گذاری را کمتر از 10 روز به پایان برسانیم.
وی اظهار کرد : لوله گذاری میدان مادر واقع در درویشانبر دومین اقدام شهرداری بود که در حال حاضر در حال اسفالت کردن مسیر های لوله گذاری شده هستیم .
شهردار لنگرود با بیان اینکه لوله گذاری برای دفع آب های سطحی در میدان آذرارجمند برنامه بعدی شهرداری است، گفت: در صورت تخصیص بودجه و تامین اعتبار  با 15 میلیارد ریال می توان برای جلوگیری از آبگرفتگی و دفع آب های سطحی کل شبکه لنگرود را تعمیر و لوله گذاری کرد. وی درباره لایروبی شبکه فاضلاب شهری، خاطرنشان کرد: لایروبی و گندزدایی در خطوط شبکه فاضلاب شهری از دیگر اقدامات شهرداری بعد از توقف باران بود که تاکنون بسیاری از مسیرهای لایروبی شده است.
گلباغی با بیان اینکه شهرداری حدود 140 میلیارد ریال بدهی گذشته دارد، افزود: حدود 40 روز از حضور من به عنوان شهردار می گذرد به همین دلیل با مدیریت و برنامه ریزی سعی کردیم نخست مشکلات پیش آمده در شهر را رفع و سپس به مسائل مهم دیگر شهر بپردازیم.
 
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان