[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد پروایی پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در فومن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: حماسه ۹ دی روزی است که هیچگاه از اذهان مردم ایران فراموش نمی شود.

وی با بیان اینکه مردم ایران با حضور خود در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی نظیر هشت سال دفاع مقدس و حماسه ۹ دی نشان دادند که به دشمنان اجازه پیشروی نمی دهند، افزود: معتقدم حماسه ۹ دی مصداقی از مصادیق انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام پروایی با اشاره به اینکه تاریخ انقلاب اسلامی ایران سرشار از مجاهدت ها و جانفشانی های مردم بوده است، تصریح کرد: نظام اسلامی مدیون حضور حماسی ملت ایران در شرایط سخت است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری جریان ۹ دی را یکی از اسباب ابقاء نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و گفت: اگر امروز این نظام مقدس هنوز در مقابل دشمنان ایستاده به برکت خون شهدا و حضور حماسی ملت ایران در حماسه بزرگ ۹ دی به دست آمده است.

حجت الاسلام پروایی با تاکید بر اینکه مردم ایران اسلامی مردمی ولایتمدار و قدرشناس و با اصالتی هستند، ادامه داد: با وجود داشتن دولت، مجلس و قوه قضائیه انقلابی مسئولان برای خدمات رسانی به این مردم نباید بهانه ای داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه با اعتماد و تکیه بر توانایی های جوانان کشور توسعه می یابد، اضافه کرد: فراموش نکنیم جوانان ایران از ابتدای انقلاب تا جنگ تحمیلی و سایر عرصه ها دشمنان را شکست داده و ناامید کرده اند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ما ملت امام حسینیم و دشمنان سعی دارند تا ما از اعتقادات و امام حسین (ع) دست برداریم، افزود: کنار گذاشتن اختلاف سلیقه ها و حرکت حول محور قانون اساسی و ولایت فقیه بسیار مورد تاکید است.

وی تصریح کرد: مسئولان اگر مردم را داشته و خادم مردم باشند آمریکا و کشورهای استعمارگر دنیا هیچ نفاق و فاصله ای نمی توانند در بین مردم و مسئولان ایجاد کنند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان