[ad_1]

نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران، 10دی ماه در مصلی امام خمینی(ره)، به امامت آیت الله سیداحمد خاتمی و با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد. طبق روال، ساعت 10صبح درب های مصلی به روی نمازگزاران باز می شود و برنامه از ساعت 10 و 45دقیقه آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام علی نوری سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به گرامیداشت سالروز 9دی گفت: در نمازجمعه این هفته تهران یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی خواهیم داشت و در پیش از خطبه ها از صحبت ها و تحلیل های سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهره مند می شویم.

وی افزود: این هفته در نمازجمعه از مداحی، مداح اهل بیت حاج ابوذر بیوکافی استفاده خواهیم کرد و همچنین موکب هایی با نذر و یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آماده میزبانی و پذیرایی از نمازگزاران تهرانی خواهند بود.
در ادامه گفت: نمازگزاران می توانند برای حضور در نمازجمعه از درب شمالی مصلی (ایستگاه مترو مصلی)، از درب جنوبی خیابان شهید بهشتی (ایستگاه مترو شهید بهشتی) و درب شرقی خیابان قنبرزاده تردد کنند.

وی عنوان کرد: سرود وحدت و مقاومت که یادآور خاطرات دهه 60انقلاب اسلامی ایران است با همراهی نمازگزاران بین دو نماز اجرا خواهد شد.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به برگزاری برنامه ها و فعالیت های فرهنگی در نمازجمعه تهران گفت: طبق روال هفته های گذشته فرهنگسرای منتظر با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در بخش خواهران و برادران با تقویت ویژه نسبت به یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حماسه 9 دی با مجموعه برنامه ها و فعالیت های فرهنگی میزبان نمازگزاران خواهد بود.

گفتنی است نمازجمعه این هفته، با همت ستاد نمازجمعه تهران، به صورت زنده و تصویری از "هیئت آنلاین" همراه با پوشش جایگاه نماز و فعالیت های جانبی در محوطه، پخش خواهد شد و همزمان، این مراسم، از رادیو قرآن، رادیو معارف، رادیو تهران، پایگاه مجازی نمازجمعه به نشانی: namazjomeh.ir و "شبکه امامت"در پیام رسان ایتا، به نشانی: shabake_emamat به صورت زنده پخش می شود.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان