[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نمازجمعه رشت با اشاره به در پیش بودن نخستین سالگرد ارتحال «علامه محمدتقی مصباح یزدی»، افزود: علامه محمدتقی مصباح یزدی از شاگردان علامه طباطبایی و آیت الله بهجت بود و این مرد بزرگ حق بسیاری نسبت به حوزویان دارد.

امام جمعه رشت همچنین به نشست وین همزمان با ۱۲ دی ماه اشاره و تصریح کرد: نشست وین دیگر برجامی نیست بلکه نشست رفع تحریم ها علیه ملت ایران است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به نامه رئیس سازمان موساد به رهبران آمریکا و کشورهای اروپایی مبنی بر تهدید جمهوری اسلامی ایران، گفت: اروپا و آمریکا به دنبال توافق موقت هستند.

وی با بیان اینکه رفع تحریم ها تنها مطالبه ملت ایران از نشست وین است، بیان کرد: طرف های اروپایی باید که گفته ها خود در برجام برای برداشتن تحریم ها عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار جهانی رمز موفقیت است، تأکید کرد: در نشست های برجام نیز تنها راه موفقیت در برابر غرب و آمریکا مقاومت است.

وی با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم دشمن در جنگ روایت ها پیروز شود، گفت: در این مسیر هم تنها رمز موفقیت همان ایستادگی و مقاومت است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه آمریکا دیگر به استیصال رسیده است، اضافه کرد: امروز داشتن اراده تنها راه رسیدن موفقیت است که تا به امروز ملت ایران در جنگ اراده ها پیروز بوده و قطعاً هم پیروز خواهد ماند.

وی در ادامه ملت ایران را مردمی آگاه، بصیر و عاقل توصیف کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران تاکنون در جنگ اراده ها موفق بوده و آمریکایی ها در غرب آسیا در حال فرار هستند.

امام جمعه رشت با اشاره به سالروز شهادت سردار دل ها، بیان کرد: نام پر آوازه این شهید مایه امید برای اهالی مقاومت و سبب ذلت برای استکبار جهانی شده است.

آیت الله فلاحتی به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و افزود: حضرت فاطمه الگو و اسوه برای همه مردم به ویژه مسئولان است و همه دستگاه ها به ویژه شهرداری باید این ایام شهر را سیاه پوش کنند ضمن اینکه همه خود را موظف می دانیم در این ایام عزاداری کنیم.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان