[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مصطفی پور بعد از ظهر شنبه در جلسه تکریم و معارفه سرپرست جدید فرمانداری لنگرود با اشاره به اینکه به فرموده امام راحل ما بهترین مردم را داریم، اظهار کرد: پیوند امام و امت قدرت بی نظیری به انقلاب اسلامی ایران در برابر دشمنان داد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در سخت ترین شرایط به دستاوردهای بزرگی در بخش های مخالف دست یافته است، افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به واسطه همین دستاوردها در اوج قرار دارد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تأکید بر اینکه باید قدر این ملت را بدانیم و در شأن آنها کار کنیم، گفت: به عنوان کارگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ وظیفه ای جز خدمت به مردم نداریم.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم بهترین ناظران بر عملکرد مدیران هستند، تأکید کرد: عدم رضایت مردم به منزله این است که آن مدیر و مسئول هیچ کاری انجام نداده است.

مصطفی پور با اشاره به اینکه هر زمان که به جوانان اعتماد کردیم نتیجه این اعتماد را دیدم و پیروزی با ما بود، ادامه داد: باید به توانایی ها و ظرفیت های داخلی اعتماد داشت و بر آن تکیه کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه معیشت و اقتصاد مردم استفاده از ظرفیت های داخلی کلید و راه حل است، گفت: مسئولان و مدیران در این دولت باید در میدان عمل باشند و فاصله خود را برای حل مشکلات با مردم کم کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان کسب رضایتمندی مردم را بالاترین هدف دانست و افزود: ظرفیت های شهر لنگرود فراوان است و باید آنها را احصا و از این ظرفیت ها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه همه مسئولان موظف به خدمت به مردم هستند، گفت: مدیری که نمی تواند به مردم خدمت کند نباید صندلی را اشغال کند. حل مشکلات مردم در اولویت همه کارهای مدیران قرار دارد.

مصطفی پور با اشاره به شکاف موجود بین مردم و مسئولان و با تأکید بر اینکه باید با عملکرد مناسب این شکاف کم شود، تصریح کرد: مردم باید مسئولان را در همه حال در کنار خود ببینند.

در پایان این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات «هادی جعفرزاده فهیم» سرپرست سابق فرمانداری شهرستان لنگرود، «محمدرضا جلالی» را به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان معرفی شد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان