[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی صبح یکشنبه در جلسه توجیهی اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در حوزه وزرات بهداشت و درمان، اظهار کرد: اگر طرح تحول جمعیت که رهبری فرمودند عملی شود در آینده به دستاوردهایی که هم اکنون فاقد آن هستیم دست می یابیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه چالش کاهش جمعیت در همه کشورها وجود دارد، افزود: باید از طریق ساز و کارهایی که دین در اختیار ما قرار داده به دنبال افزایش جمعیت باشیم.

وی با اشاره به اینکه معضل کمبود جمعیت در دنیا معلول اندیشه انسان منهای خدا است، تصریح کرد: اندیشه ناصواب اومانیستی تا سال ها جوامع به ویژه جوامع اسلامی را درگیر و به بیراهه می برد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه امروزه بشریت از فطرت درونی خود فاصله گرفته است، عنوان کرد: جفایی که اندیشه اومانیستی در حق زنان کرده بسیار است و جای ظالم و مظلوم عوض شده و در امپراطور رسانه ای غرب و شرق اسلام همواره مورد حمله قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه اندیشه های منحط غربی در جوامع باورمند شده است، گفت: مادر در اندیشه های توحیدی از جایگاه مقدس برخوردار بوده اما اندیشه غربی این جایگاه را تخریب و تغییر داده است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه نگهداری سگ در هیچ اندیشه ای جای نداشت اما تفکر اومانیستی آن را در همه کشورها نهادینه کرده است، عنوان کرد: وقتی زن را از جایگاه الهی و نورانی پایین آوریم و برایش روابط بی قید و شرط قائل شویم، داده الهی وجودی زن نابود می شود.

وی با بیان اینکه راهی جز برگشت به سنت الهی و توحید نداریم، تصریح کرد: تنها راهکار برگشت به اسلام بوده و تمام راه های برخورداری از زندگی سعادتمند در دین آمده است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه یکی از عوامل تأثیر گذاری تفکر اومانیستی بر جوامع، فاصله گرفتن از تفکر دینی است، ادامه داد: برگشت و نزدیک شدن به دین یکی از راه های افزایش جمعیت است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان