[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن جعفری ظهر یکشنبه در همایش ادبی «ملت امام حسین» با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تسلیت فرا رسیدن شهادت سردار شهید سلیمانی، اظهار داشت: آرمان ها و مکتب «حاج قاسم» سبب شد انقلاب اسلامی به کشورهای منطقه صادر شود.

فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه ولایتمداری از شاخصه های مکتب «حاج قاسم» بود، تصریح کرد: شهید سلیمانی در طول دوران حیات خود خدمات بی نظیری به ایران اسلامی کرد و همه ما مدیون این شهید بزرگوار هستیم.

سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه انقلابی عمل کردن از انقلابی بودن اهمیت بیشتر است، اضافه کرد: «حاج قاسم» در تمام صحنه های خطر وسط میدان بود.

وی با بیان اینکه حاج قاسم با شجاعت، مقاومت، ایستادگی و ولایت پذیری در بین مردم شناخته شده است، تصریح کرد: تاریخ نرمش قهرمانانه و مجاهدت های این شهید والامقام را ضبط و ثبت کرده است.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه شهید سلیمانی و مکتب حاج قاسم را باید محلی برای ارزیابی خود قرار بدهیم، افزود: مکتب حاج قاسم مکتب اخلاص، بصیرت و زمان شناسی و ذوب شدن در ولایت است.

وی با بیان اینکه، مکتب حاج قاسم ضرورت جامعه امروز به شمار می رود، اضافه کرد: مکتب حاج قاسم از اندیشه های امام راحل در نهضت انقلاب اسلامی نشأت گرفته است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان