[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از دو پروژه روگذر در شهرستان های لاهیجان و رودسر، اظهار کرد: تماسی نیز با وزارتخانه های متولی اجرای این پروژه ها درباره مطالبات و کم کاری های پیمانکاران گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه از مسئولان استانی نیز درخواست شده تا نظارت های لازم انجام شود، گفت: در همین راستا جلسه ای در استانداری گیلان برگزار و نتیجه ارزیابی عملکرد پیمانکاران گزارش داده شود.

عباسی تأکید کرد: باید اجرا و تکمیل این پروژه ها تسریع شود.

استاندار گیلان همچنین به موضوع محصولات کشاورزی تولیدی در شهرستان های لاهیجان و رودسر اشاره و اضافه کرد: با توجه به پایان برداشت کیوی از باغات شهرستان رودسر این محصول به سردخانه ها منتقل شده است.

وی در ادامه با اشاره به برداشت مرکبات و بالا بودن میزان عرضه از تقاضا در بازار و کاهش قیمت این مرکبات، گفت: کشاورزان از این وضعیت راضی نیستند در همین راستا دستورات لازم به رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان داده شده و نامه ای نیز به وزارتخانه کشاورزی و صمت ارسال می شود تا هم در صادرات محصولات مازاد بر تولید و هم خرید محصولات مورد نیاز مردم در شب عید اقدامات لازم را انجام شود.

عباسی تأکید کرد: وزارت جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت باید در زمینه خرید محصولات شب عید از هم اکنون تعیین تکلیف کنند تا قیمت ها متعادل شود و تولید کننده با توجه به هزینه ها تولید راضی باشد.

وی همچنین با اشاره به اینکه ارزش ایجاد شده در مسیر چرخه تولید تا مصرف نیز مشخص شود تا حمایت های لازم از تولیدکنندگان در دستور کار قرار گیرد و با توجه به فعالیت کارخانه کنستانتره در رودسر و وجود مزیت نسبی هم تولید کننده و هم مصرف کننده رضایت داشته باشد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان